زیگورات سازه پارچه ای

زیگورات سازه پارچه ای

شرکت زیگورات سازه پارچه ای از سـال 1388 فعالیت خود را به عنوان نمـایندۀ انحصاری شرکت SERGE FERRARI® فرانسه در زمینۀ سازه های پارچه ای در ایـران آغاز نموده است. در دهه های اخیر با توجه به رشد و مدرن شدن معماری فضای شهری و نیاز کشور عزیزمان به همگون شدن با این روند ما مفتخریم تا با استعانت از این امکانات فعالیت خود را به منظور معرفی سازه های کششی پارچه ای و پوشش های چادری در ایران آغاز و پوشش مورد نیاز بسیاری از پروژه های ملی و مطرح کشور را عرضه و تأمین کنیم. جهت آشنایی با انواع پارچه ها با کاربری های مختلف. خصوصیات و مزیت ها .گارانتی و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه فرمایید.
شایان ذکر میباشد پروژه های متعددی جهت پوشش آلاچیق و سایبان پارکینگ و استادیوم های بزرگ کشور و همچنین المان های شهری و ... با SERGE FERRARI انجام شده است .جهت اطلاع از این پروژه ها با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن :

 02122098733 

تلفکس :

 02122076722

سایت : www.zigouratsp.com

ایمیل:  info[at]zigouratsp.com

آدرس:  تهران _ سعادت اباد_بلوار24 متری_پلاک 4 _واحد12

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست



نام زیگورات سازه پارچه ای
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتسازه های خاص,سقف کاذب اسپیس فریم ,فری اتو,سازه های چادری,سازه های کابلی,سازه های گنبدی,سازه های فضاکار,اجرای سازه های خاص,سازه های خاص سقف,انواع سازه ی سقف,خرید سازه های خاص ,فروش سازه های خاص,شرکت زیگورات سازه پارچه ای
Print
زیگورات سازه پارچه ای
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید