چسب کاشت میلگرد

یکی از چسب های پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی چسب کاشت میلگرد است. همانطور که از نام میلگرد معلوم است این نوع چسب برای نصب و برافراشتن میلگردها در جهات مختلف عمودی، افقی و شیب دار در ساختمان سازی استفاده می شود. چسب میلگرد یک چسب اپوکسی اکریلات دو جزئی خمیری است که با ایجاد اتصالات شیمیایی میان میلگرد و بتن اتصال محکمی را ایجاد می کند که دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است. این چسب از جدیدترین فرمول شیمیایی برای ایجاد چسبندگی استفاده می کند.

موارد مصرف چسب کاشت میلگرد

برای داشتن یک انتخاب خوب در زمینه تهیه شیرآلات بهداشتی ساختمان باید فاکتورهای زیادی را درنظر بگیرید. یکی از آن فاکتورها کیفیت و دوام کالاست زیرااستفاده از میلگرد در بنا برای آرماتوربندی و مستحکم سازی بنا بسیار حائز اهمیت است. چسب کاشت میلگرد به دلیل چسبانندگی قوی و مقاومت بالا در برابر عوامل شیمیایی و مکانیکی که دارد در جریان آرماتوربندی بنا برای کاشت میلگرد و بولت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این چسب برای نصب و کاشت انواع ورق ها مانند ورق های لمینیت، نصب نوار، کاشت میله های فولادی و نصب ورق های فولادی بر روی سطوح افقی و عمودی بتن مناسب است. معمولا کاشت میلگرد را به روش مکانیکی انجام می دهند اما روش شیمیایی که همان استفاده از چسب است نیز در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزیت های چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد که به چسب کاشت بولت نیز معروف است از مزایای زیادی برخوردار است که استفاده از آن را در ساختمان اجتناب ناپذیر می کند. از مهمترین مزایای استفاده از چسب کاشت میلگرد می توان به سرعت بالا و حداقل زمان ممکن برای سفت شدن آن اشاره کرد. همچنین چسب کاشت میلگرد باعث ایجاد اتصال مقاوم بین فولاد و بتن بدون نیاز به تخریب است. این چسب قابلیت اشتعال پایینی دارد و استفاده از آن صرفه اقتصادی بسیاری دارد.برای کاشت میلگرد ابتدا سطح مورد نظر برای کاشت را با استفاده از ابزار مناسب سوراخ می کنیم، پس از تمیز کردن سوراخ از گردو غبار چسب کاشت میلگرد را به وسیله دستگاه مخصوص آن به سوراخ تزریق نمایید و میلگرد را در سوراخ بگذارید و اجازه دهید چسب ببندد. میلگرد شما به راحتی کاشته شد. در هنگام کار چسب های ساختمانی حتما از دست کش استفاده نمایید.

جستجو در نتایج

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

محصولات مرتبط
محصولات پیشنهادی

طراحی سایت و پشتیبانی: IRANSITE