نوار درزگیر (tape) کناف

نوار درزگیر (طیف) و یاکناف ،که در واقع یکی از نامهای تجاری این محصول می باشد ، پوششی برای درز های سازه های پیش ساخته به منظور مسطح سازی و آمادگی سطوح برای رنگ آمیزی می باشد که بدون این نوار رسیدن این مرحله غیر ممکن است . نوار درزگیر (طیف) و یا کناف در انواع مختلف کاغذی ساده و همچنین فایبر گلاس در بازار موجود می باشد.

نصب نوار درزگیر

نوار درزگیر (طیف) و یا کناف خود را به طور کامل با دیوار ترکیب می کند و از انجایی که دارای بافتی است که بسیار شبیه به بافت پانل دیوارهای پیش ساخته (کناف) می باشد ، شناسایی شکاف ها یا درز ها حتی برای یک چشم آموزش دیده غیر ممکن است.

اساسا برای نصب نوار درزگیر (طیف) و یا کناف به بتونه مخصوص سازه های پیش ساخته (کناف) نیاز دارید که به کمک کار دک روی درز ها کشیده می شود .

ثبت سفارش نوار درزگیر کناف

کاربرد

از نوار درزگیر (طیف) و یا کناف همچنین می توانید جهت هم سطح کردن گوشه ها استفاده کنید با این تفاوت که هنگام چسباندن ،نوار می باید از دو طرف به صورت افقی کشیده شود تا سطحی یکنواخت و مستتر با پانل به دست آید .

در مجموع کار با مجموع نوار درزگیر (طیف) و یا کناف خود چسب حتی برای کاربران خانگی استفاده کمتر از بتونه نیز آسان تر است.

معرفی مجریان کناف



کنافدر واقع نام خانواده و موسسه ;ای با فعالیت ;هایی در سطح بین ;المللی و ویژگی ;های ممتاز می ;باشد.

این شرکت علاوه بر گستردگی و وسعت خود یک موسسه خانوادگی اصیل بوده که این موضوع عامل مهمی در رشد و پیشرفت چشمگیر آن است. از ویژگی ;های این شرکت سرعت در تصمیم گیری، ابداع و نوآوری در صنعت ساختمان، سرمایه ;گذاری ;های پیوسته و حمایت از ایده ;های نوین کارکنان آن است که آن را از سایرین متمایز ساخته است .

این شرکت توسط برادران کناف، کارل و دکتر آلفونس در سال۱۹۳۲ بنیانگذاری شد و هم اکنون فرزندان این دو یعنی نیکلاس و بالدوین کناف به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده کناف این گروه را رهبری می ;کنند. کار این شرکت از تولید و عمل آوری گچ در منطقه سارلند در کشور آلمان شروع شده و با توسعه و تنوع بخشیدن به این تولیدات در سطح بین ;المللی در زمینه ;های زیر فعالیت دارد:

1.سیستم ;ها و مصالحی که بر مبنای ماده معدنی گچ تولید می ;شوند

2. عایق ;های صوتی و حرارتی

3.استخراج سنگ آهک و تولید مصالح مرتبط با این ماده ساختمانی

4.مصالح و مواد ساختمانی بر پایه گچ و سیمان

5.تجهیزات و ماشین آلات تولید کننده مصالح فوق

در دفاتر و کارخانجات این شرکت در سراسر جهان بیش از۱۸۰۰۰ نفر فعالیت دارند که تلاش همگی آنها حصول موفقیت شرکت و در نتیجه ایجاد امنیت اقتصادی و رشد و توسعه حرفه ;ای خود است .

یکی از اصول این شرکت تاسیس واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد اولیه فراوان و بازار مصرف مناسب این تولیدات وجود داشته باشد. در این راستا واحدهای متعدد تولیدی این گروه در شرق اروپا و نقاط مختلف آسیا در حال احداث می ;باشد که نتیجه آن افزایش اشتغال و تولید مواد و مصالحی با کیفیت ممتاز برای برآورده کردن نیازهای فردای این جوامع می ;باشد.

شرکت کناف ایران در سال ۱۳۵۵ به نام شرکت وال بورد ایران و با هدف تولید شش میلیون متر پانل گچی توسط بخش خصوصی تاسیس گردید. مراحل راه ;اندازی این شرکت در خلال انقلاب اسلامی متوقف شد، تا اینکه در سال ۱۳۵۹ تحت پوشش سازمان صنایع ملی قرار گرفت و در سال ۱۳۶۰ نام آن به روکش گچ ایران تغییر پیدا کرد.

در سال ۱۳۶۵ قسمت اعظم سهام شرکت به بانک مسکن انتقال یافت و این شرکت در سال ۱۳۶۹ به تولید رسید، ولی متأسفانه به علت عدم دسترسی به تکنولوژی مناسب محصولات آن از کیفیت خوب برخوردار نبود، تا اینکه سهام متعلق به بانک مسکن در سال ۱۳۷۴ به شرکت کناف آلمان واگذار شد و نام آن به کناف ایران تغییر یافت. این شرکت هم اکنون با مالکیت کناف آلمان مشغول به فعالیت می ;باشد.

نوار درزگیر نوار درزگیر نوار درزگیر
جستجو در نتایج

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید


طراحی سایت و پشتیبانی: IRANSITE