شیرآلات ساختمانی

انتخاب شیرآلات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی یکی از مهمترین مراحل ساخت و ساز در ساخت یا مرمت بناها است. در خرید شیرآلات بهداشتی با توجه به جانمایی آن در بنا، دکوراسیون و میزان کارکرد آن باید مورد توجه قرار گیرد. امروزه با توجه به افزایش رقابت و بالا رفتن کیفیت مواد اولیه در شرکت های سازنده شیرآلات در داخل کشور، محصولات بسیار عالی با قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را شاهد هستیم. خرید این نوع شیرآلات مزایایی دارد که از مهمترین آنها می توان بکارگیری بهترین مواد اولیه سازگار با محیط را برشمرد. شیرآلات ساخت داخل با وجود همسان بودن به لحاظ طراحی و کیفیت ساخت با نمونه های خارجی دارای مزیت قیمت مناسب در برابر کیفیت بالا هستیم. این قیمت کمتر و در قبال آن ضمانت طولانی تر کیفیت کالا و خدمات پس از فروش صد در صد تضمین شده از شیرآلات داخلی گزینه های عالی برای انتخاب ساخته است. شیرآلات داخلی برمبنای اصول ساختمان سازی ایرانی طراحی می شوند و هماهنگ با نیاز خانواده ایرانی است. انتخاب شیر آب از یکی از برندهای معتبر داخلی مانند شیرآلات قهرمان، شیرآلات شیبه، شیرآلات شایان، شیرآلات راسان، شیرآلات کلار، شیرآلاتKWC و ... برای اقتصاد خانواده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مواد اولیه شیرآلات بهداشتی داخلی

شیرآلات از دو لایه تشکیل شده است که لایه داخلی معمولا از بهترین نوع آلیاژ برنج در داخل کشور استفاده می شود. لازم به ذکر است که برخی از سازندگان بی نام و نشان، که محصولات بی کیفیت با قیمت های بسیار پایین ارائه می کنند در ساخت لایه داخلی از سرب استفاده می کنند که صدمات جبران ناپذیری را به سلامتی انسان وارد می کنند. سرب استفاده شده در این شیرآلات به مرور خورده شده و وارد آب مصرفی می گردد و منجر به مسمویت می شود. پوشش دوم به کار رفته در شیرآلات که پوشش خارجی است وظیفه زیباسازی، نما و هماهنگ شدن با محیط را به عهده دارد. این پوشش ممکن است از آلیاژ مس، برنج و استیل باشد. غالبا در اکثر شیرآلات بهداشتی و ساختمانی از پوشش استیل استفاده شده است.

خرید شیرآلات داخلی

در انتخاب شیر آب نهایت دقت را به خرج دهید و قبل از انتخاب کاتالوگ شیرآلات برندهای معتبر را جمع آوری کنید و با توجه به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما به شما خرید یکی از محصولات برندهای معتبر ایرانی نظیر: شیرآلات قهرمان، شیرآلات شیبه، شیرآلات شایان، شیرآلات راسان، شیرآلات کلار، شیرآلاتKWC را پیشنهاد می کنیم.

جستجو در نتایج

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

محصولات مرتبط
محصولات پیشنهادی

طراحی سایت و پشتیبانی: IRANSITE