بهترین چسب کاغذ دیواری برای نصب سریع و آسان کاغذ دیواری

پوشاندن بعضی از دیوارهای خانه می تواند به طرز فوق العاده ای به زیبایی آن کمک کند. در انتخاب کاغذ دیواری گزینه‌های متنوعی وجود دارد. اما باید بدانید که چگونه کاغذ را به دیوار بچسبانید. شما دکوراسیون منزل خود را هر چند وقت یکبار عوض می‌کنید؟
اگر به احتمال زیاد قرار است کاغذ دیواری را در آینده بردارید تا بتوانید دکوراسیون مجدد کنید، بهتر است بدانید که نوع چسب انتخابی شما در نصب کاغذ دیواری بسیار مهم است. زیرا برداشتن بعضی از کاغذ دیواری‌ها آسان‌تر از بقیه است. 
در این مقاله از گروه تکنوساخت  قصد داریم مناسب ترین چسب‌، برای نصب انواع کاغذ دیواری را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در صورت نیاز از آنها، بهترین استفاده را ببرید. رعایت موارد ذکر شده در این مقاله به شما برای نصب بهتر کاغذ دیواری کمک می‌کند.


آماده سازی پیش از نصب کاغذ دیواری
دیواری که قرار است کاغذ دیواری بر روی آن نصب شود باید شرایط خاصی داشته باشد. به این معنا که اگر دیوار نم داشته باشد باید علاوه بر نم علت نم زدگی را پیدا کرده و رفع کنید. در صورت عدم تشخیص به موقع و حل نشدن مسئله کاغذ دیواری‌ها پس از نصب دچار مشکل می‌شوند. این مشکل معمولاً به صورت برآمدگی یا افتادگی از روی کار خود را نشان می‌دهد.

اگر دیوار رنگ نخورده باشد یا به طور کامل گچ شده باشد باید از روغن الیف استفاده کرد یا سطح آن را بتونه کاری و زیرسازی نمود. روغن الیف نوعی از روان کننده‌ها هست که مخصوص بتونه، لکه‌گیری و بر طرف کردن ترک‌های ریز روی سطح است. چنانچه دیوار قبلاً رنگ شده باشد باید تمامی گرد و خاک روی دیوار را پاک کنیم تا پس از نصب کاغذ روی آن حباب ایجاد نشود.

Image

شیوه تهیه چسب مخصوص
همانطور که گفته شد، چسب برای آماده سازی باید با میزان مشخصی آب به خوبی مخلوط شود. محتوا بسته را در یک سطل تمیز خالی کنید و به مدت ۳۰ ثانیه هم بزنید.

نصاب‌های کاغذ دیواری معمولاً برای عمل آوردن یا اصطلاحاً قوام چسب از دریلی که مته میکسری روی آن نصب هست، استفاده می‌کنند. پس از مدت کوتاهی مخلوط را دوباره به مدت ۳ دقیقه هم بزنید.

نسبت ترکیب چسب و آب بر روی بسته بندی محصول درج شده است. با این حال، مخلوط پودر و آب را تا جایی هم می‌زنیم که مایع غلیظ ژلاتینی به دست آید.

ویژگی چسب کاغذ دیواری آیستر(ayster) که باعث محبوبیت بین نصابان شد:
کیفیت عالی که موجب ماندگاری زیاد کاغذ روی دیوار میشود،مناسب برای انواع کاغذ دیواری،مقاومت بالا در برابر رطوبت
مقاومت بالا در برابر تغییرات دما،مناسب و سازگار با انواع جنس دیوار،قابلیت استفاده آسان به دلیل حل شدن سریع در آب
مقرون به صرفه بودن،نصب سریع و آسان،بدون بو و مواد سمی،قابلیت نصب ۱۰۰ رول کاغذ

Image


با این همه، اگر قصد خرید دارید و به دنبال مرکزی مطمئن برای عرضه انواع چسب کاغذ دیواری هستید می‌توانید با کارشناسان فروشگاه تکنوساخت برای دریافت اطلاعات و راهنمای خرید در ارتباط باشید. تکنوساخت با تضمین اصالت کالاها و پشتیبانی ۲۴ ساعته در کوتاه ترین زمان ممکن خرید را به شما تحویل می‌دهد و گستره متنوعی از انواع چسب در این فروشگاه آماده ارائه به شما هستند.

02155983960

09129233778
 

Print
ارسال شده: شهریور 13, 1400,
نظرات: 0,
تعداد نمایش ها: 1325
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید