همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

پادیر کاران آرشام

           
           

       شرکت پادیر کاران آرشام                 


شرکت پادیر کاران آرشام از سال 1365 فعاليت خود را در انجام امور نماسازی ساختمان‌های بلند مرتبه و برای پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح کشور تحت نام اورنگ نما آغاز نمود و پس از آن در سال 1376 با ارتقاء سطح کيفی و کمی پروژه‌های اجرايی خود تحت نام شرکت پادير کاران شايان با بهره‌‌گیری از دانش مهندسی نوين در راستای اجرای پروژه‌های ساختمانی، ابنيه، محوطه‌سازی، ساخت سالن‌های ورزشی، استخر، سونا و ... فعاليتهای خود را گسترش داد که در اين مسير با برقراری ارتباط با کشورهای اروپايی و بازديد از پروژه‌های عمرانی در کشورهای هلند، بلژيک و فرانسه باعث انتقال فن‌آوری‌های نوين به داخل کشور گرديده است.
در نهایت اين شرکت تحت نام شرکت پاديرکاران آرشام به شماره ثبت 218411 و با اخذ نمايندگی از شرکت های معتبر اروپایی نظیر SKYMAN بلژیک ،TRACTEL لوگزامبورگ ، FIXATOR فرانسه ، NORACON نروژ  در زمينه طراحی، ساخت و نصب و راه‌اندازی تجهیزات دسترسی به سطوح ساختمانهای بلند مرتبه، تعميرات و نگهداری پلها، سدها، مخازن ذخيره نفت و ... توانسته است با وارد نمودن دانش و تجهيزات مدرن با استانداردهای بالای جهانی به ايران گامی محکم در مسير پيشرفت صنعت ساختمان ميهن‌مان بردارد.



شماره تماس :


021-88024609 

021-88924610 

 021-88024616

فکس: 

021-88023034


سایت : www.padirclimber.com

آدرس : دفتر مرکزی تهران :تهران، یوسف‌آباد، خیابان فتحی شقاقی، حد فاصل میدان سلماس و کاج شمالی، پلاک 124، واحد 2


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست. 


 

نام پادیر کاران آرشام
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتکلایمر
Print
ارسال شده: مرداد 27, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 599

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر