همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

بالان صنعت

بالان صنعت

شرکت تولیدی بالان صنعت با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت بالابر، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع بالابر های نفربر و باربر متحرک و ثابت در ایران می باشد.این شرکت مفتخر است که با اتکا به دانش تخصصی روز و نوآوری های مداوم در عرصه تولید انواع  نردبان های مخصوص و انواع بالابرهای نفربر، باربر، خودروبر، راهبند و...  در شکل و اندازه های مختلف پاسخـگوی نیاز های مشتـریان محترم  خـود می باشد و بسیار خرسندیم که ثمره این تلاش ها علاوه بر رضایت مشتریان، مورد توجه مسئولان محترم کشوری و استانی نیز قرار گرفته است و هر ساله بالان صنعت در حوزه های مختلف صنعتی مفتخر به دریافت نشان های برتر می شود و بر افتخارات خود می افزاید.

شماره تماس:

07137745151

فکس:

07137745151

ایمیل:Info@balansanat.com

آدرس:شیراز ، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، انتهای بلوار الکترونیک ، بعد از میدان ششم(میدان پژوهش)، نبش  خیابان 33 مهارت

جهت ارائه خدمات بهتر، لطفاً درهنگام تماس،اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست

نام بالان صنعت
استانشیراز
شهرشیراز
نوع محصول-خدمات اولین و بزرگترین تولید کننده انواع بالابر های نفربر و باربر متحرک و ثابت
Print
ارسال شده: شهریور 16, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 706

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر