همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

کلایمر سازه گستر سهند

کلایمر سازه گستر سهند‎

کلایمر سازه گستر سهند در سال 1378 با هدف گسترش صنعت ساختمان سازی و ترویج استاندارد سازی در این صنعت تاسیس گردید و هم اکنون با گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت و با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کادر مهندسی مجرب و تجهیزات پیشرفته تولید سعی می نماید گامی هر چند کوچک در راستای آبادانی این دیار کهن بر دارد.
کلایمر سازه گستر سهند سعی نموده است تا با متمرکز کردن فعالیت های خود بر صنعت ساختمان سازی ، ساخت کلیه تجهیزات قالب فلزی بتن ، متعلقات قالب بندی و هم چنین کلیه فعالیت های جانبی این صنعت مجموعه ای را متشکل از گروه های اجرایی مختلف جهت کلیه اهداف تشکیل دهد تا با ایجاد مجموعه ای منسجم و فراگیر ، کلیه خدمات مورد نیاز این صنعت را ارائه دهد.

شماره تماس:

021-56430494

همراه:

 09120388488

09123673759

آدرس: رباط کریم - میدان امام پلاک 2

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست. 


 

نام کلایمر ساز گستر سهند
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتماشین آلات و تجهیزات, کلایمر, سازه گستر سهند
Print
ارسال شده: دی 3, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: techno07
تعداد نمایش ها: 947

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر