بهترین چسب کاغذ دیواری برای نصب آسان و سریع کاغذدیواری چیست؟

بهترین چسب کاغذ دیواری برای نصب آسان و سریع کاغذدیواری چیست؟

بهترین چسب کاغذ دیواری برند آیستر :
چسب کاغذ دیواری آیستر مدل گلد مخصوص چسباندن انواع کاغذ دیواری بر پایه متیل سلولز می باشد. از این چسب جهت نصب و چسباندن کاغذ دیواری های سبک و سنگین استفاده میشود . این چسب کاغذ دیواری محصولی شناخته شده و بین المللی از محصولات شرکت آیستر ایتالیا است که با 70 سال قدمت در جهان ، جهت چسباندن انواع کاغذ دیواری سبک و سنگین مناسب می باشد و در ایران با نام چسب کاغذ دیواری آیستر گلد شهرت دارد . لاذم بذکر است هر بسته این چسب با وزن 250 گرم به صورت خالص جوابگوی نصب 30 رول کاغذ دیواری با ابعاد استاندارد می باشد و از این جهت این محصول در حال حاظر به صرفه ترین انتخاب در صنعت نصب کاغذ دیواری در جهان می باشد.

چسب کاغذ دیواری آیستر گلد با بهره گیری از فرمولاسیون آنتی باکتریال کاملا بی خطر می باشد . این چسب محصولی کاملا بی بو است که توانایی نصب 100 رول واقعی را دارد. همچنین این محصول دارای محلول روان کننده می باشد که باعث می شود قدرت چسبندگی چسب را بالا برده و کار کردن با این چسب را راحت و آسان می نماید .

 

دستور العمل آماده کردن سطح دیوار پیش از نصب کاغذ دیواری :  
مطمئن باشید که سطح تمیز، خشک و بدون گرد و غبار باشد. مناطقی را که امکان دارد باکتری رشد کند را با یک محلول ضد قارچ قوی بشوئید.
فضا را کاملا چسب بزنید و قبل از اینکه کاملا خشک شود کاغذ دیواری را بچسبانید.(جهت کاغذ دیواری هایی که چسب روی دیوار زده می شود)

 

Image


طرز تهیه چسب کاغذ دیواری
مقدار مشخص آب سردی که باید به نسبت چسب کاغذ دیواری بکار ببرید از جدول مشخص شده روی جعبه کاغذ دیواری مشاهده کنید. محتوی بسته را در آب به مدت 30 ثانیه به سرعت بهم بزنید تا حل شود سپس بعد از 3 دقیقه مجددا آن را مخلوط اکنون چسب آماده استفاده شود. سطح زیر کار بایدتمیز، مقاوم، یکنواخت و جاذب باشد. ظرف و قلمویی مورد استفاده حتما تمیز باشد. پشت کاغذ را به صورت یکنواخت و در یک لایه نازک به چسب آغشته کرده وپس از چسباندن به دیوار، چسب های اضافی را از لبه ها تمیز کنید.
 

Print
ارسال شده: اسفند 16, 1399
نظرات: 1
رتبه بندی این مطلب:
5/0
587

1 نظر در مطلب "بهترین چسب کاغذ دیواری برای نصب آسان و سریع کاغذدیواری چیست؟" ثبت شده است

0
0
Avatar image

يوسف

1400/01/08 07:31 ب.ظ

عالي ترين در دنيا

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر