دسته بندی
پربازدیدترین اخبار

چسب ماستیک مشکی 600 گرمی جی مکس

چسب ماستیک مشکی 600 گرمی جی مکس

چسب ماستیک جی مکس 600 و کارایی هایی آن
چسب ماستیک درزگیر نوعی درزگیر مایع است که در حالت الاستیک ترمیم می‌کند، بنابراین باعث می‌شود در هنگام نگه داشتن دو سطحی که به هم وصل شده‌اند انعطاف‌پذیری خوبی داشته باشد. ماستیک معمولاً در پروژه‌های ساختمانی به عنوان چسب و درزگیر استفاده می‌شود. چوب، آلومینیوم، شیشه، سنگ مرمر و انواع تخته همه کاربردهای استاندارد برای درزگیر ماستیک هستند. بیشتر پیمان‌کاران برای اتصال پنجره‌ها به سازه‌ها از چسب ماستیک درزگیر استفاده می‌کنند. ترک‌های اطراف وان و انواع بسیاری از سنگ تراشی‌ها را می‌توان با درزگیر ماستیک نیز آب‌بندی و ترمیم کرد. بام و سازه‌های آجری به خوبی به درزگیرهای ماستیک پاسخ می‌دهند و حتی در وسایل نقلیه مانند اتومبیل و قایق نیز از چسب ماستیک درزگیر استفاده می‌شود، تا سطوحی عاری از گرد و غبار ایجاد شود. عمر چسب ماستیک‌های درزگیر معمولاً حدود 5 سال است البته قبل از استفاده مجدد برای اطمینان از ادامه کارایی.


 نمونه‌هایی از کاربردهای درزگیر ماستیک جی مکس 600 عبارتند از:
•    استفاده در کاشی‌های سقفی، دیوار و کف.
•    استفاده در پنل‌های تخته سه لا.
•    به عنوان یک درزگیر مشترک برای پنجره‌ها و درها.
•    درزگیری ناحیه اطراف وان و سایر وسایل بهداشتی.
•    به عنوان پرکننده ترک‌های سنگ تراشی و بتن.
•    به دلیل داشتن خاصیت ضد آب، استحکام در برابر دما و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌توان در خارج از ساختمان نیز از آن استفاده کرد. همچنین قادر به مقاومت در برابر خوردگی است که باعث می‌شود آن را برای استفاده با فلزات مناسب کند.


 ماستیک جی مکس ۶۰۰ حدود ۴۵ درصد سیلیکون دارد و ما بقی ماستیک است. تحمل دما تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد را دارد. در دمای بین ۵ و ۴۰ درجه سانتی گراد باید از کارتریج خارج و استفاده شود و در هنگام نگهداری تحمل سرما تا منهای ۱۵ درجه سانتی گراد را دارد.

Image

خرید چسب ماستیک جی مکس 600 به رنگ مشکی،سفید،طوسی،کرم در این قسمت امکان پذیر است.


مزایا و معایب چسب ماستیک درزگیر جی مکس 600


مزایا چسب ماستیک جی مکس 600
1.    یکی از ویژگی‌های مثبت چسب ماستیک درزگیر این است که در عین حفظ فرم سفت و سخت آن در لایه زیرین، فرم بیرونی بسیار صافی دارد.
2.    هنگام استفاده از این نوع درزگیرها، نیاز به پوشش سطح نیست. هرچه هم این چسب درزبند با ضخامت بکار رفته باشد، اما به راحتی به هر سطحی میچسبد. مهم است که ناحیه‌ای که این درزگیر به آن آغشته می‌شود، مانند هر چسب درزگیر دیگر موجود در بازار، تمیز و خشک باشد.
3.    درزگیر ماستیک می‌تواند به دلیل کیفیت ضد آب بودن در خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال می‌توان برای جلوگیری از نشت آب از کانال و ناودان آب در خارج از ساختمان منزل استفاده کرد.
4.    همچنین برای مناطقی که تحت تاثیر دمای بالا یا پایین قرار دارند از قبیل دریچه‌های بخاری یا منافذ خشک، مورد حمایت قرار می‌گیرد و حاوی مهارکننده‌های ماوراء بنفش است تا از تأثیرات مضر خورشید جلوگیری کند. درزگیرهای مختلف دیگر برخلاف درزگیر ماستیک، نور خورشید باعث ضعیف شدن آن‌ها می‌شود. این باعث می‌شود گزینه مناسبی باشد برای استفاده در پشت بام‌ها یا هر سطحی که دائما در معرض نور خورشید است. بیشتر درزگیرهای ماستیک نیز با فلز خوب کار می‌کنند و جور درمی‌آیند، زیرا با گذشت زمان دچار خوردگی نمی‌شوند.
5.    همچنین به دلیل خاصیت انعطاف‌پذیری درزگیر ماستیک، در مناطقی با لرزش و گرمای خفیف مانند لوله‌های گرمایش عملکرد خوبی دارد.

معایب چسب ماستیک جی مکس 600
1.    چسب درزگیر ماستیک، برای مناطقی که دارای حرکات اتصالی خیلی زیاد هستند یا هر چیزی که قرار باشد در مسیر طولانی منتقل شود، توصیه نمی‌شود.
2.    این درزگیر تحت فشار مداوم بر روی آن خوب کار می‌کند، اما تحت حرکت مداوم نه. در واقع، گرچه ماستیک معمولاً در برابر فشارهای اعمال شده مقاومت می‌کند، اما به اندازه کافی انعطاف‌پذیر نیست که بتواند حرکات بزرگ را تحمل کند.
همچنین در صورت ضخیم بودن مقدار آن، بهتر عمل می‌کند و در صورتی که فقط به استفاده یک لایه نازک از آن نیاز دارید  توصیه نمی‌شود. درزگیرهای دیگر انتخاب بهتری برای آن دسته از تعمیرات هستند


خرید و قیمت چسب ماستیک جی مکس 600:


برای خرید سیلیکون ماستیک جی مکس با قیمت ارزان از شماره های زیر اقدام کنید:

02155983960

09129233778

Print
ارسال شده: شهریور 16, 1400
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
1851

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر