همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

دیده بان الکتریک پاسارگاد

دیده بان الکتریک پاسارگاد 

شرکت دیده‌بان الكترونیك پاسارگاد یکی از بزرگترین واردکنندگان و از مراکز پخش دوربین‌های مداربسته در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1378 در زمینه دوربین مداربسته و سرویس‌های امنیتی آغاز نموده و همچنان پیشرو بهترین خدمات پس از فروش و بهترین قیمت و کیفیت در ایران است. کیفیت خوب دوربین‌های مدار بسته وارداتی این شرکت باعث محبوبیت بیش از پیش دیده‌بان گشته و این باعث افتخار ما شده است.کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش سرلوحه کار شرکت دیده‌بان است.
شرکت دیده‌بان آمادگی همکاری با کلیه سازمانها، ارگانها و شرکت‌های خصوصی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

شماره تماس:

02188717071

02188717170

آدرس:تهران، خیابان آفریقا(جردن)، خیابان یزدان‌پناه، پلاک 40، واحد 22

جهت ارائه خدمات بهتر، لطفاً درهنگام تماس،اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست.

نام دیده بان الکتریک پاسارگاد
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدمات در زمینه تجهیزات سمعی و بصری و انواع سیستم های حفاظتی پیرامونی، دوربین های مداربسته، طراحی و اجرای اعلام و اطفاء حریق و اعلام سرقت تجربه داشته، شروع به فعالیت نموده‌اند و مصمم گردیدن به شکلی نو و تخصصی در این حوزه کاری اعم از طراحی، مشاوره حرفه‌ای، اجراء، مطابق با تکنولوژی و تجهیزات نوین دنیا
Print
ارسال شده: تیر 31, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 696

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر