همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

ایمن سازان پیشرو

 ایمن سازان پیشرو

شرکت فنی و مهندسی ایمن سازان پیشرودر سال1382 تاسیس گردیده ، و از زمان تاسیس در زمینه سامانه های حفاظتی ، امنیتی و نظارت تصویری مشغول به فعالیت می باشد . کادر مهندسین ، متخصصین و تکنسین های این شرکت با در اختیار داشتن منابع مختلف امکان مشاوره ، طراحی ، فروش ، نصب و راه اندازی ، آموزش و ارائه خدمات پس از فروش سامانه های حفاظتی و امنیتی در صنایع و محیطهای مختلف را با رعایت استانداردهای مهندسی به روز دنیا به نحوی که از حرفه ای ها انتظار می رود را فراهم آورده اند . ارائه محصولات و خدمات دقیق و منحصر به فرد با حداکثر کیفیت و حداقل زمان و قیمت ، موجب پیشرفت روز افزون این مجموعه گشته ، تا جایی که امروزه این شرکت به عنوان یکی از پیشتازان این زمینه با سابقه درخشان شناخته شده است .

شماره تماس:

021-88102518

021-88709436

فکس:

021-88709437

 آدرس:تهران - خیابان یوسف آباد - خیابان فتحی شقاقی - بین بیستون و چهلستون - پلاک 61 - طبقه 3 - واحد 6

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت فنی و مهندسی ایمن سازان پیشرو
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتتاسیسات, دزدگیر ساختمان, شرکت فنی و مهندسی ایمن سازان
Print
ارسال شده: تیر 26, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: صبوری
تعداد نمایش ها: 1685

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر