کلمات کلیدی: مسابقات معماری
رتبه بندی این مطلب:
5.0

مسابقه معماری مرکز جدید Borovets ا ( New Center of Borovets Architectural Competition)

مسابقه مقاله معماری The Avery Review 2018

برگزار کننده: The Avery Review

آخرین فرصت ارسال مقاله ها: 31 ژانویه، 2018

هزینه ی شرکت در این مسابقه: رایگان

The Avery Review مجله ایست که مقالات مهم معماری منتشر شده توسط دفتر نشریات در دانشکده معماری، برنامه ریزی، و حفاظت دانشگاه دانشگاه کلمبیا، برای نخستین بار جایزه ارائه میدهد. دانشجو ها و فارغ التحصیلان جدید دانشکده های معماری یا هر موسسه ی دیگر (جزئیات شرایط در ادامه ی متن گفته شده است.) میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. با توجه به ماموریت مجله، امیدواریم آثاری را دریافت کنیم که از مقالات منتقدانه برای کشف ایده ها و مسائل فوری که زمینه معماری را تحریک می کنند. ما مقاله هایی میخواهیم که تعهدات فکری نویسنده را از طریق کار دیگران- از نظر تئوری، معماری و سیاسی – گسترش دهد و آن را امتحان کند.

جوایز

برنامه ریزی مسابقه به شکلی است که یک نفر برای رتبه ی اول (4000 دلار) و سه نفر برای رتبه ی دوم (2000 دلار) در دسته های مختلف از شرکت کننده های واجد شرایط برای شرکت در مسابقه انتخاب خواهند شد. مقاله های برنده در نشریه ی ما در آوریل 2018 منتشر خواهند شد.

ارسال مقاله ها

مقاله های ارسال شده برای این مسابقه باید به صورت مقالات انتقادی کتاب ها، ساختمان ها و سایر رسانه های معماری که به صورت گسترده شناخته شده اند، باشند. ما از دریافت کارهایی که در محدوده ی کلاس ها و سمینار ها و همینطور نوشته های مستقل استقبال میکنیم. مقاله های ما معمولا 2500 – 3500 کلمه ای هستند و هدف بررسی آنها در مرکز متن آورده شده است. ما نوشته های زیبا، مختصر، در دسترس، صادقانه را میپسندیم. نوشته ها باید فایل ورد  double-spacedبدون عکس باشند. میتوانید 6-8 عکس گرد آوری شده در یک فایل PDF جداگانه فراهم کنید. (لطفا پیوست ها حداکثر 3mb باشند.) مقاله ها  باید به editors@averyreview.com ارسال شوند.

شرایط شرکت در مسابقه

دانشجوها، دانشجوهای کارشناسی ارشد، کسانی که تازه فارغ التحصیل شده اند (بعد از 12، ژانویه ی 2016) میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. لطفا وضعیت دانشجویی خود را در ایمیلی که ارسال میکنید اضافه کنید. ما از مقاله ها در هر زمینه ای که به موضوع معماری ربط داشته باشند استقبال میکنیم. دانشجو های M.Phil که در حال تحصیل در مقطع Ph.D هستند اما هنوز برای نامزدی پیشرفته واجد شرایط نیستند. متاسفانه اگر در حال حاضر هر نوع درآمدی، مثل کمک هرینه ی تحصیلی، از دانشگاه کلمبیا دریافت میکنید، نمیتوانید در این مسابقه شرکت کنید.

سایت ها

http://www.archdaily.com/881476/the-avery-review-essay-prize-2018

نام مسابقه معماری مرکز جدید Borovets ا ( New Center of Borovets Architectural Competition)
Print
ارسال شده: مهر 29, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: techno07
تعداد نمایش ها: 1144

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر