مسابقه طراحی بر روی ماه Moonception 2019

موضوع

ما از تمامی رویاپردازان و افراد خلاق تمامی رشته های معماری، طراحی،مهندسی و علاقه مندان به هوا و فضا دعوت می نماییم تا از سراسر جهان در این مسابقه شرکت نمایند و آینده ای نزدیک برای انسان ها را با توجه به تصورات خود طراحی نمایند.

از شرکت کنندگان درخواست میشود تا مرکز تحقیقات ماهواره ای را برای اولین انسان ها ، به علاوه  فضایی برای ده گردشگر و پنج پژوهشگر جهت اقامت راحت تر آنها در ماه طراحی نمایند. این مرکز تجربی به علاقه مندان به فضا کمک خواهد کرد تا وقتی برای اولین بار قدم به سطح ماه می گذراند به خوبی آن را درک نمایند.

همچنین مرکز تحقیقاتی طراحی شده به محققان کمک خواهد کرد تا درک بهتری از زندگی انسان های آینده و مناسب بودن زیست محیط آن برای حفظ حیات انسان داشته باشند.


زمان تحویل و داوری طرح ها

تاریخ ثبت نام: 9 خرداد 98

تاریخ ارسال آثار: 9 خرداد 98


شرایط مسابقه

فضاهای مورد نیاز  در برنامه شامل فضای زندگی، فضای خواب،فضای آشپزی،فضاهای فعل و انفعالی و پویا، فضای بهداشتی و حمام،فضاهای کنترل شده برای کشاورزی ،فضای نمایشی،فضای مشاهده،فروشگاه ،مناطق تفریحی،اتاق AV، مراکز درمانی،مناطق کنترل و نظارت،پارکینگ و مناطق تعمیر و نگهداری ماشین، و هر فضای دیگری که شرکت کنندگان برای سهولت زندگی هر دو گروه محققان و بازدیدکنندگان مقیم در ماه در نظر گرفته اند. فضاهای طراحی شده برای هر دو گروه محققان و بازدیدکنندگان باید آسایش آنها را فراهم آورد و فضاهای مختلف ارائه شده باید دارای نور طبیعی فراوان موراد نوآورانه و از نظر روانشناسی تاثیرات مثبتی را بر روی روان افراد داشته باشد.

نام مسابقه طراحی بر روی ماه Moonception 2019
Print
ارسال شده: اسفند 15, 1397,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 978

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر