مسابقه معماری طراحی میدان امام خمینی (ره) تنکابن

موضوع  


طراحی میدان امام خمینی (ره) تنکابن

 

زمان تحویل و داوری طرح ها


تاریخ ثبت نام : 20,بهمن

تاریخ ارسال آثار : 2,اسفند

مهلت ثبت نام : ۹۶٫۱۱٫۲۰

مهلت ارسال آثار : ۹۶٫۱۲٫۲

تاریخ داوری :۹۶٫۱۲٫۳

اعلام نتایج داوری و اهدا جوایز : ۹۶٫۱۲٫۴

 

ارکان مسابقه


برگزار کننده مسابقه : شهرداری تنکابن

-دبیر مسابقه : سعیده پورنورعلی
-داوران : نیما مکاری – علیرضا مشهدی میرزا – محمدرضا کهزادی
-شرکت کنندگان : ثبت نام کنندگان در سایت مسابقه

مجری، هیأت داوران و دبیر مسابقه تعهد می کنند که تمامی اقدامات در فرایند برگزاری و مسابقه معماری میدان امام خمینی(ره) تنکابن طبق "آیین نامه جامع برگزاری مسابقات طراحی معماری و شهرسازی" مصوب جلسه ۵۱۳ مورخ ۲۰٫۱۲٫۱۳۸۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شود .متن این آیین نامه برای آگاهی مسابقه دهندگان و سایر ارکان مسابقه از حقوق و تکالیف خود در قبال مسابقه در تمامی فرایندهای آن، از سایت مسابقه قابل دریافت است .توصیه می شود تمامی مسابقه دهندگان آن را مطالعه و ضمن تعهد به مفادآن، اجرای آن را از دبیر مسابقه مطالبه کنند.

دبیر مسابقه موظف است در تمامی مراحل برگزاری مسابقه، به پرسش های مسابقه دهندگان طبق آیین نامه مرجع پاسخ گوید، بدین ترتیب که پاسخ را به همراه پرسش و بدون ذکر نام پرسش کننده به اطلاع تمامی شرکت کنندگان برساند. اینگونه اطلاع رسانی به همراه آگاهی بخشی در باره رویدادها و سایر موارد الزم، از طریق سایت مسابقه انجام خواهد شد.

 

جوایز

جوایز مسابقه به ترتیب زیر تعیین شده است:
 رتبه اول : ۵ سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر
 رتبه دوم : ۳ سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر
 رتبه سوم : ۲ سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر
 نفرات چهارم تا دهم : لوح تقدیر

حقوق معنوی تمامی آثار مسابقه متعلق به برگزار کننده می باشد، و وی اختیار خواهد داشت پس از پایان مسابقه تمام یا بخشی از آنها را در نشریات تخصصی یا بصورت بولتن های اختصاصی یا عمومی منتشر سازد.

 

شرکت کنندگان در جشنواره 

 از هریک از شرکت کنندگان که ثبت نام ایشان در سایت تأیید شده و از طریق ایمیل یا پیامک به ایشان اطلاع داده شده است، درخواست می شود که تا قبل از ساعت ۱۸ تاریخ ۲ بهمن ۹۶ مدارک زیر را در محلی که از طریق همان سایت به اطلاع خواهد رسید، تحویل دهند:

 یک برگه در قطع آ۱ سفید نصب شده روی فوم بورد نیم سانتی متری سفید رنگ، بدون هرگونه حاشیه، که بصورت عمومی به نمایش در خواهد آمد، شامل نقشه ها، رندرها، تصاویر و دیاگرام های تولید فرم به نحوی که به طور کامل نشانگر ایده طراح باشد.
یک حلقه لوح فشرده حاوی فایل تصویری شیت (در قالب JPG) و فایل نگارشی دفترچه (در دوقالب) PDFوM.S.Word ارائه ماکت اختیاری می باشد. یک برگ ۴A که دربرگیرنده مفاهیم شکل دهنده پروژه باشد. (بدون ذکر نام و فقط توضیحات پروژه به همراه کد شرکت کننده)

 

اطلاعات بیشتر

 

https://goo.gl/XzB8N6

نام مسابقه معماری طراحی میدان امام خمینی ( ره) تنکابن
Print
ارسال شده: بهمن 1, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 718

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر