مسابقه معماری زیست پذیری در شهر جدید آمریکایی

شهر های سراسر دنیا با نرخ بی سابقه ای در حال رشد هستند و تاریخ معاصر برای اولین مکان بهتر برای زندگی مردم را پیشنهاد میکند. در طول تاریخ شهرنشینی به میلیون ها نفر کمک کرده است تا از طریق افزایش موقعیت های استخدام، تمرین های بهتر و مراقبت های بهداشتی، سرمایه گذاری های بزرگ عمومی و دسترسی به زیر ساخت های توسعه یافته و خدمات از سختی ها فرار کنند. این شهر برای برای افزایش قابلیت زندگی افراد در سراسر جهان ایده آل بوده است.

علاوه بر این، این موقعیت های غیر عادی فشار غیر منتظره ای بر زندگی شهری، که هنوز هم فراگیر است، وارد میکند. شهر های آمریکا با چالش های جدید قرن 21 با هدف از بین بردن فاکتور های در هم آمیخته ی زیست پذیری مواجه هستند: انصاف، امنیت و توان مالی.این سه فاکتور ستون های شهر های امریکایی بوده اند و اکنون با افزایش فشار شهر نشینی به طرز خطرناکی امتحان میشوند.

 خرده فروشی چگونه در شهر زیست پذیر آینده جا خواهد داشت؟

فرمان (شهر) از حرکت و تغیر تشکیل شده است و در حالی که این زندگی واقعی است و هنر نیست ما آن را به اسم فرم هنری شهر و شبیه کردن شهر به این رقص _ یک نوع باله ی پیچیده که در آن رقصنده ها به صورت تکی و گروهی بخش های متمایزی دارند که به طرز معجزه آسایی یکدیگر را تقویت میکنند و مجموعه ی کلی را تشکیل میدهند. باله ی شهرخوب… همیشه با انتکار های جدید تکمیل شده است.

Jane Jacobs، مرگ و زندگی شهر های بزرگ آمریکا به طور سنتی، خیابان های اصلی یا فروشگاه هایی که در نبش خیابان ها واقع شده اند، رستوران های محلی و مغازه های محله، تامین کننده ی انرژی برای حفظ این رقص بودند. ساختن سریع حومه ی شهر ها به طراحی دوباره و متمرکز شدن این فعالیت در مراکز خرید احاطه شده توسط جاده های گسترده کمک کرد. تمایل امروز بازگشت به زندگی شهری است.

امروزه گسترش مراکز و حومه ی شهر ها متفاوت اند و با جمعیت شناسی، ارزش ها و به سرعت پذیرفتن تکنولوژی جدید در همه ی جنبه های زندگی، از پویایی تا تجارت الکترونیکی، واقعیت تکمیل شده در ارتباطات – به طور خلاصه، شهر هوشمند تقویت شده – تشخیص داده میشوند.

کالا ها، خدمات در مرکز زندگی شهری باقی می ماند و شهر زیست پذیر را ارزیابی میکند – نمونه هایی از مسائل تساوی حقوق را مثال میزند، امنیت و توان مالی. در 20سال گذشته نابرابری درآمد در مرکز شهر 75 درصد افزایش یافته است. توان مالی در همه ی سطوح از مسکن تا غذا دائما به چالش کشیده میشود. بررسی های اخیر نشان داده اند که به نظر میرسد زندگی شهری حساسیت به استرس شهری را افزایش میدهد. امنیت در یک بعد جدید قرار می گیرد، در حالی که در همین بیست سال جرایم شهری در امریکا پیوسته در حال کاهش است.

خرده فروشی چگونه همچنان بخشی از زندگی اجتماعی شهر ها خواهد بود و رابطه اش با خیابانها و قلمرو عمومی را بازبینی خواهد کرد؟ این تغیر چهره ی خرد فروشی چگونه میتواند با خرده فروشی و بهاین ترتیب با جوامع ما مواجه شود؟


جوایز

فینالیست های برتر جوایز زیر را دریافت خواهند کرد:

▫ پذیرش رایگان در کنفرانس CityAge، به ارزش 595 دلار. (بدون محاسبه ی هزینه ی سفر به محل برگزاری کنفرانس) (برای یک نفر)

▫ دعوت نامه برای تیم ثبت نام کننده برای ارائه ی کارشان در کنفرانس زنده یCityAge  در مقابل ژوری در 29 نوامبر، 2017.

▫ ثبت نام رایگان در مسابقه ی طراحی شهری بعدی.

جوایز نهایی به صورت زنده در کنفرانس CityAge ، شهر امریکایی جدید اعلام خواهند شد و برندگان موقعیت معرفی شدن در مجله ی طراحی شهری AIA|DC’s 2017 را خواهند داشت.

هزینه ی شرکت در این مسابقه

▫ برای دانشجو ها: 35 دلار

▫ برای متخصصان: 50 دلار

فرصت ثبت نام از 25 اکتبر تا 15 نوامبر 2017

تاریخ ارسال آثار: 15 نوامبر، 2017

تاریخ ثبت نام: 15 نوامبر، 2017

زبان: انگلیسی

مکان: واشینگتن دی سی، امریکا

جوایز: لطفا جزئیات زیر را مشاهده کنید.

نوع: ایده پردازی

سایت ها

http://competitions.archi/competition/livability-in-new-american-city/#more-7801

https://www.aiadc.com/competition/newamericancity

نام مسابقه معماری زیست پذیری در شهر جدید آمریکایی
Print
ارسال شده: آبان 9, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 654

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر