رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسابقه معماری دروازه پارک طبیعت Pape

مسابقه معماری دروازه پارک طبیعت Pape


پارک طبیعت Pape در ناحیه ی جنوب شرقی Latvia محلی برای تماشای پرندگان و خانه ای برای بعضی از منحصر به فرد ترین و باشکوه ترین گونه هایی که در طبیعت یافت میشوند است. این پارک علاوه بر اینکه هر سال خانه ی 50000 پرنده ی مهاجر است، امروزه به دلیل دوباره سازی تعداد زیادی گونه ی بزرگ گیاهخوار به حیات وحش مشهور شده است. مهمتر از همه، معرفی دوباره ی اسب های وحشی بود که توسط کشاورزی و شهرداری ها از منطقه رانده می شدند.

این پارک بیش از 51،000 هکتار گسترش یافته است، هسته پارک دریاچه Pape و Nidas Marsh است که در کنار مسیرهای پیاده روی و پیاده روی چندگانه وجود دارد و به بازدیدکنندگان پارک اجازه می دهد تا به طبیعت متنوعی که در آن وجود دارد، نزدیک شوند.

مسابقه ی دروازه ی پارک طبیعت Pape دومین همکاری با “Pasaules Dabas Fonds”، شریک متعهد WWF در لتونی است. برای این مسابقه ی معماری، از شرکت کننده ها خواسته میشود تا نقطه ای برای ورودی پارک طبیعت طراحی کنند. نقطه ای که همانطور که منظره ی پارک طبیعی، کارکرد عملکردی داشته باشد.

ورودی به یک باجه ی بلیط، جایگاه بازدید کنندگان، یک تراس برای افرادی که برای اردو آمده اند و یک زمین بازی برای بچه ها. طراحان پروژه باید توجه داشته باشند که طرحشان جهره ی یک نشان شهری شناخته شده در سطح بین المللی خواهد بود و باید پتانسیل این را داشته باشد که خودش یک آیکون باشد و به همراه تمام طرح های برنده به عنوان “Worldways Dabas Fonds”، شریک تجاری رسمی WWF در لتونی برای ساخت و ساز ارائه شود.

تاریخ ارسال آثار: 15 نوامبر، 2017

تاریخ ثبت نام: 15 نوامبر، 2017

زبان: انگلیسی

مکان: واشینگتن دی سی، امریکا

نوع: ایده پردازی

جوایز

فینالیست های برتر جوایز زیر را دریافت خواهند کرد:

▫ پذیرش رایگان در کنفرانس CityAge، به ارزش 595 دلار. (بدون محاسبه ی هزینه ی سفر به محل برگزاری کنفرانس) (برای یک نفر)

▫ دعوت نامه برای تیم ثبت نام کننده برای ارائه ی کارشان در کنفرانس زنده یCityAge  در مقابل ژوری در 29 نوامبر، 2017.

▫ ثبت نام رایگان در مسابقه ی طراحی شهری بعدی.

جوایز نهایی به صورت زنده در کنفرانس CityAge ، شهر امریکایی جدید اعلام خواهند شد و برندگان موقعیت معرفی شدن در مجله ی طراحی شهری AIA|DC’s 2017 را خواهند داشت.

هزینه ی شرکت در این مسابقه

فرصت ثبت نام از 25 اکتبر تا 15 نوامبر 2017

▫ برای دانشجو ها: 35 دلار

▫ برای متخصصان: 50 دلار

سایت ها

http://competitions.archi/competition/pape-nature-park-gateway/#more-7776

 

نام مسابقه معماری دروازه پارک طبیعت Pape
Print
ارسال شده: آبان 9, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 773

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر