رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسابقه معماری دانشجویی ARCH 2017

موضوع مبلمان

این مسابقه پلتفرمی برای دانشجو ها و فارغ التحصیلان جوان از دانشگاه های فنی و دانشگاه های هنر و طراحی ایجاد می کند.

همانطور که Ing. Arch David Caïs از آتلیه ی  Orange Machineبه عنوان سرپرست کمیته انتخاب شد.

شرح مسابقه

وظیفه ی شما خلق قطعه ای از مبلمان منحصر به فرد و مرسوم چوبی با استفاده از محصولات Admonter است. آیا می خواهید تنها یکی از خطوط تولید ما را انتخاب کنید؟ مثل: کف ها، المان ها، در ها، پله ها، آکوستیک یا ترجیح میدهید از تعداد بیشتری از آنها استفاده کنید؟ سازگاری کامل آنها به شرکت کننده های ما اجازه می دهد تا ترکیبات قابل توجهی به وجود بیاورند. از گستره وسیعی از محصولات ما استفاده کنید. به گفته ی سرپرست کمیته Ing. Arch David Caïs “جزئیات کیفیت ارزش کل کار را تعیین می کند. این مسئله هم در طراحی و هم در معماری درست است. من منتظر دیدن پروژه های امسال هستم چون کار دانشجو ها همیشه پر از ایده های عالی است.” را ه رسیدن به نتیجه ی عالی استفاده از تکسچر Admonter  ما است که پروژه ی شما را واقعی تر می کند.

برای این که پروژه تان را واقعی تر کنید، ما تکسچر هایی از کف هایمان آماده کرده ایم که می توانید آنها را ازhttps://www.admonter.eu/de/downloads/ دانلود کنید.

شرایط

لازم است پروژه با ایمیل و با فرمت PDF   یا JPG  ( در سایز یک کاغذ A3 ) ارسال شود و شامل پیش نمایش هایی برای تجسم پروژه باشد. موسسه ی ما که بر روی پیش نمایش با کیفیت بالا که مستندات فنی پنهانی را برجسته نمی کنند، تمرکز می کند. طراحی داخلی یا المان ها باید به طور کامل قابل انجام باشند. ما از همه ی شرکت کننده ها می خواهیم کار هایشان را به زبان انگلیسی و آلمانی آماده کنند. علاوه بر این، لطفا اطلاعات ارتباطیتان را در متن ایمیلتان ذکر کنید ( نام، نام خانوادگی، شماره تلفن). سایز فایل ارسال شده نباید از 25 MB بیشتر باشد. کسانی که فارغ التحصیل شده اند تنها در صورتی می توانند در این مسابقه شرکت کنند که تحصیلشان را حداکثر 2 سال پیش تمام کرده باشند.

ارزیابی

سرپرست موسسه Ing. Arch David Cais از آتلیه ی  Orange Machine و تیم او که از متخصصان تشکیل شده هر پروژه ای که تمام شرایط را رعایت کرده باشند بررسی می کنند. آثاری که برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده اند طبق الگوی زیر ارزیابی می شوند: 30% ایده، 30%  منحصر به فرد بودن، 20% عملکردی و 20% کیفیت ارائه

مرجع

Michaela Foltýnová▫ – برنده ی 2012

” این جایزه و خود این مسابقه برای من منبعی عالی از خاطرات باورنکردنی است.”

Michaelafoltynova.cz

Andrea Pomykalova▫ – برنده ی 2013

” یکبار دیگر برای موقعیت فوق العاده ای که به من داده شد متشکرم.”

Andesing.cz

Iveta Pavlíková▫ – برنده ی 2015

” معماری شور و شوق من است باور کنید من به مشارکت در مسابقه فکر نمی کنم.”

جوایز 

جایزه ی رتبه ی اول: 1000 یورو و سفر به Admont

این جایزه شامل موارد زیر است: تور تجربی در کارخانه آدمونت با هدیه جایزه رسمی. اتاق دو نفره با صبحانه و شام برای 2 شب. هزینه سفر و اقامت حداکثر 200 یورو است. این سفر در پنجاه و پنجاهمین سالگرد میلادی سال 2017 خواهد بود.

چایزه ی رتبه ی دوم: آخر هفته ی آرام

برای 2 نفر. این جایزه شامل موارد زیر است: تمام آخر هفته را در هر جایی که دوست دارید سپری کنید. ما کوپنی برای اقامت 2 نفر برای 2 شب در هتل 3 ستاره (با صبحانه و شام) تهییه خواهیم کرد.

جایزه ی رتبه ی سوم: بعد از ظهر عالی

برای 2 نفر. این جایزه شامل موارد زیر است: یک بعد از ظهر زیبا را در هر جایی که دوست دارید بگذرانید. ما کوپنی برای اقامت 2 نفر برای 1 شب در هتل 3 ستاره (با صبحانه و شام) تهییه خواهیم کرد.

زمان ارسال آثار


آخرین فرصت ثبت نام: 18 نوامبر، 2017

آخرین فرصت ارسال آثار: 18 نوامبر، 2017

اعلام نتایج: 30 نوامبر، 201


 

جزئیات ارتباطات

لطفا اگر هر سوال یا نگرانی داشتید با ما مطرح کنید:

شماره تلفن: 004336133350681

آدرس ایمیل: presse@admonter.at

سایت ها

http://bustler.net/competitions/5638/student-arch-2017

نام مسابقه معماری دانشجویی ARCH 2017
Print
ارسال شده: آبان 15, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 497

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر