رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسابقه معماری :بنای یادبود Brexit

موضوع

به عنوان بخشی از موضوع پژوهش 2017/ 18 ، ما در مورد مفاهیم زیربنایی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ، این مدرسه یک مسابقه بین المللی به نام ” بنای یادبود Brexit ” را راه اندازی کرده است.

یوروتونل ( ارائه خدمات راه آهن بین لندن و پاریس و بروکسل ) ، که بین سالهای 1988 تا 1994 ساخته شده است ، نمونه ای مهم از همکاری های زیر بنایی اروپا است که از یک ایدئولوگ سیاسی ظاهر شد که به نظر می رسد امروزه به طور فزاینده ای یا حتی غیر ممکن به نظر می رسد .

” بنای یادبود Brexit” یک مصاحبه معماری با این موضوع سیاسی بارگذاری شده ، یک بنای یادبود ، که در کنار ورودی کانال تونل هم در فرانسه یا در انگلیس قرار دارد و برای برای مسافرانی که از سرویس یورواستار بین لندن و پاریس استفاده می کنند قابل رویت است.

خلاصه مسابقه بسیار راحت است 

طراحی یک بنای تاریخی ، ساختار معماری ، یا قطعه ای از هنر عمومی که در مورد موضوعات همکاری های از دست رفته اروپا بحث می کند .

با این حال  ، موضوعات طرح های پیشنهادی می تواند بسیار سیاسی و حتی احساساتی باشد ، و شرکت کنندگان باید کاملا از پیام های طرح های خود آگاه باشند .

نمونه های بسیاری از چنین پروژه هایی وجود دارد ، جایی که معماری به سمت نشانه های مجاور زیر ساخت های حمل و نقل تبدیل می شود .

بنای یادبود شما ممکن است از هر ماده ای ساخته شده باشد .

اگرچه این مسابقه برای تحریک اندیشه و بحث در مورد این موضوع طراحی شده است ، این مدرسه قادر است روی ساخت یک طراحی ساده  سرمایه گذاری کند ، نه بیشتر از 20.000 یورو ، موضوع با موافقت مالکان منطقه ارائه می شود ( توجه داشته باشید که هر سایت انتخاب شده ای که متعلق به دولت های بریتانیا یا فرانسه یا یوروتونل باشد انتخاب نمی شود . تعداد زیادی مالکان خصوصی ( عمدتا کشاورزی )وجود دارند که مناسب تر هستند . )

هر اجرایی نیز برنامه ریزی محلی و مقررات ساخت و ساز بستگی دارد .

اگر اجازه داده نشود ريال این بنای تاریخی در مدرسه پاریس ساخته خواهد شد .

هیچ محدودیتی در مورد ارتفاع ، ماهیت ، شکل یا طول عمر پیشنهاد وجود ندارد .

سایت ها

http://competitions.archi/competition/brexit-monuments/#more-7823

نام مسابقه معماری :بنای یادبود Brexit
Print
ارسال شده: آبان 15, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 579

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر