رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسابقه طراحی مرکز موسیقی بین المللی در Żelazowa Wola

تاریخ ثبت نام : 7,دی 1396

تاریخ ارسال آثار : 3,فروردین 1396

زبان : لهستانی

موقعیت : Żelazowa Wola، لهستان

جوایز : 11600 یورو

نوع مسابقه : شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

هدف این مسابقه انتخاب بهترین طرح سرمایه گذاری در نزدیکی محل تولد فرییدیک شوپن و پارک Żelazowa Wol است.

طراحی معماری کانسپچوال باید از نظر فضایی با محل تولد فرییدیک شوپن که نقطه کانونی پارک تاریخی که آن را احاطه کرده است مطابقت داشته باشد و باید به طور خاص با عملکرد سایت هماهنگ باشد. این پارک یادبود در دهه ی ۲۰ و ۳۰ در قرن ۲۰ ام برای بزرگداشت این هنرمند بزرگ ساخته شده است. ابعاد نمایشی طرح باید بدون اینکه بر محیط اطراف حاکم شود با آن هماهنگ باشد و نباید طرح های معماری با هویت های مجزا را محروم کرد. توپوگرافی، زمینه ی معماری پارک بین المللی یادبود و گیاهانی که ترکیبات متنوع زمانی ایجاد میکنند، همه از موضوعات مهم برای طراحی این پروژه هستند. به همین دلیل است که ارزش زیبایی شناسی این پروژه و ارزش همزیستی آن با چشم انداز اطرافش اهمیت بسیاری دارند. طرح پیشنهادی باید ترکیب گیاهان اطرافش ، که یا یک رفتار خلاقاته نشان دهنده ی چشم انداز محلی و طرح مدرنیستی پارک است را در نظر داشته باشد. سرمایه گذاری باید با الزامات توسعه پایدار مطابقت داشته باشد.

این مسابقه به زبان هلندی برگزار خواهد شد. مدارک و اعلامیه هایی که به زبان های دیگر آماده شده باشند باید همراه با ترجمه تایید شده توسط شرکت کننده یا نماینده ی او به زبان لهستانی ارسال شوند.

 

نام مسابقه معماری
Print
ارسال شده: آذر 14, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 666

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر