رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسابقه بین المللی معماری آزمایشگاه های Black Balsam

موضوع

Riga Black Balsam یک نوشیدنی نمادین Latvian  است که از ترکیب 24 عنصر، از دارو های گیاهی، ریشه ها، انواع توت ها و آبمیوه ها تشکیل شده است. میتوان از طعم ساده و چند منظوره ی آن از راه های متفاوتی لذت برد، اگرجه معمولا مشخص است یا با یک کوکتل انتخابی مخلوط میشود. جدیدا مصرف کنندگان جوان به این نتیجه رسیده اند که Black Balsam  زمانی که با کوکتل ها مخلوط میشود طعم بسیار خوبی پیدا میکند.

در تلاش برای دریافت توجه بیشتر طرفداران جوان تر لیکور سنتی Latvian  مسابقه ی آزمایشگاه های  Black Balsam که در آن ایستگاه های کوکتل در چندین محل در سراسرجهان قرار میگیرند، را برگزار میکند. این آزمایشگاه ها به ایستگاهی برای کار مسئول بار و همنین محوطه ای که بازدید کننده ها به آنجا دعوت شوند تا مواد را با هم مخلوط کنند وآزمایش کنند تا کوکتل های  Balsam-based  خودشان را درست کنند، نیاز دارند.

ساختار این آزمایشگاه ها باید به سادگی مونتاژ و جدا شوند و همه ی قطعات آن باید در یک کانتینر استاندارد جاشوند تا به راحتی حمل شوند. طراحی این آزمایشگاه ها باید قدیم و جدید را با هم ادغام کنند و ترکیبی از سنت های قدیمی Black Balsam با نوآوری کوکتل های مدرن باشند.

آژمایشگاه های Black Balsam باید محلی باشند طرفداران را برای دیدن نوشیدنی در نور متفاوت تشویق کنند و تماشاگران بتوانند همزمان با کیفیت های جدید و خاص آن را به عنوان یک کوکتل بشناسند ، تاریخ Balsam  را یاد بگیرند.

Riga Black Balsam قصد توسعه ساختار در آینده را بیان کرده است.

جوایز

3 پروژه برنده + 2 پروژه ی برنده ی جایزه ویژه و 6 اثر برتر انتخاب خواهند شد. Bee Breeders در مجموع 6000 دلار جایزه ی نقدی به صورت زیر به برندگان اهدا میکند:

جایزه ی رتبه اول – 3000 دلار

جایزه ی رتبه دوم – 1500 دلار

جایزه رتبه سوم – 500 دلار

+ شش اثر برتر

جایزه دانشجویی Bee Breeders: 500 دلار

جایزه سبز Bee Breeders: 500 دلار

اطلاعات بیشتر درباره ی جوایز ویژه را در BALSAMLABORATORY.beebreeders.com ببینید.

برنامه ی مسابقه

زود ترین تاریخ ثبت نام: 24 اکتبر – 5 ژانویه

برای معماران/ علاقه مندان/ شرکت ها: 90 دلار

دانشجوها: 70 دلار

ثبت نام پیشرفته: 6 ژانویه – 23 فوریه

برای معماران/ علاقه مندان/ شرکت ها: 120 دلار

دانشجوها: 100 دلار

آخرین فرصت ثبت نام: 24 فوریه – 20 آوریل

برای معماران/ علاقه مندان/ شرکت ها: 140 دلار

دانشجوها: 120 دلار

 پایان ثبت نام: 20 آوریل، 2018

پایان فرصت ارسال آثار: 24 می، 2018

اعلام نتایج: 20 جون، 2018

سایت ها

http://competitions.archi/competition/black-balsam-laboratory/#more-7795

نام مسابقه معماری
Print
ارسال شده: آبان 15, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 581

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر