رتبه بندی این مطلب:
4.0

مسابقه بزرگ کافی شاپ کوچک

سخت است به زمانی را به یاد بیاوریم که در هر گوشه کافی شاپی نبود. با رونق فرهنگ قهوه در اواخر دهه 90، صبح ها بدون حمایت کافئین غیر قابل تحمل به نظر می رسید. تقلید از سبک زندگی نیویورک مانند دوستان، جنسیت و شهر، کافه های الهام گرفته از محیط که مشتری های خود را به ماندن در این فضا تشویق میکنند قدم بزرگی برای دور شدن از کافه های قدیمی در سال های گذشته بود.

فرهنگ قهوه به سرعت به پیشرفت عصر دیجیتال پیوست، زمانیکه کارمندان از پشت میز نشینی آزاد شدند و کارهایشان را به کافی شاپ ها با اینترنت های قوی و حتی قهوه عربی قوی تر بردند. با اینکه شما به آن باور دارید، آمریکائی ها بزرگترین مصرف کنندگان قهوه در جهان نیستند. روزنامه تایمز جدیدا نقشه ای از جهان را بر اساس مصرف قهوه را نمایش داده است، فنلاند به طور متوسط به ازای هر نفر در سال 12 کیلوگرم قهوه مصرف میکنند. اسکاندیناوی های نروژ، دانمارک، ایسلند و سوئد همگی جزو 10 کشوری هستند که بیشترین میزان مصرف قهوه را دارند.

مسابقه بزرگ قهوه خانه کوچک از شرکت کنندگان میخواهد که کیوسک کافی شاپ طراحی کنند که بتوانند در شهرهای پایتخت در شمال اروپا تکرار شود. با همکاری “Kremm Coffee and Gelato “، ما به دنبال طرح های نمادین هستیم که به راحتی می توانند ساخته و حمل شوند، در عین حال به اندازه کافی ماهرانه باشند تا بتوانند به عنوان یک نشان شناخته شوند.

کیوسک باید با یک باریستا همکاری کند که با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار باشد. طرح های برنده، با تعهد “Kremm Coffee and Gelato”  برای ساخت مجموعه ای از قهوه خانه ها در سال 2018/2019 بررسی و ساخته میشوند.

جوایز:

3 طرح برنده و 6 طرح برتر انتخاب می شوند. Bee Breeders مبلغ 5000 دلار جایزه نقدی به شکل زیر پرداخت خواهد کرد:

  • جایزه نفر اول – 3000 دلار
  • جایزه نفر دوم – 1500 دلار
  • جایزه نفر سوم – 500 دلار

طراحی برنده حتما با همکاری” “ Kremm Coffee and Gelat در سال 2018/2019 ساخته می شود .

جدول زمانبندی و هزینه ثبت نام

  • اولین فرصت ثبت نام: 26 اکتبر تا 9 ژانویه- مبلغ 80 دلار معماران و دانشجویان 60 دلار
  • ثبت نام پیشرفته: 10 ژانویه تا 28 فوریه- مبلغ 100 دلار معماران و دانشجویان 70 دلار
  • آخرین فرصت ثبت نام: 1 مارچ تا 25 آوریل – مبلغ 120 دلار معماران ودانشجویان 80 دلار
  • پایان مهلت ثبت نام: 25 آوریل 2018
  • پایان مهلت ارسال آثار: 29 می 2018
  • تاریخ اعلام نتایج: 27 ژوئن 2018
سایت ها

http://competitions.archi/competition/the-big-tiny-coffee-house-challenge/#more-7804

 

نام مسابقه بزرگ کافی شاپ کوچک
Print
ارسال شده: آبان 15, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 707

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر