فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی برای نوروز ۹۷

 

 

تاریخ ثبت نام :96/10/30

تاریخ ارسال آثار :96/10/30

نوع مسابقه : شرکت در مسابقه برای همگان آزاد است.


سیدمحمد موسوی‌منش طی اعلام فراخوان ساخت و طراحی آثار حجمی برای نوروز ۹۷ بیان کرد : سازمان زیباسازی به منظور مشارکت شهروندان و هنرمندان کشور جهت زیباسازی و نشاط‌‌ بخشیدن به شهر قم در ایام نوروز برای طراحی المان‌های حجمی مناسبتی فراخوان داده است.
وی ضمن بیان اینکه جذابیت و رنگ در شهر، هویت اسلامی ایرانی، بهار و آداب و رسوم نوروزی، سرزندگی، خاطره‌انگیزی نشاط و شادابی و نوآوری و خلاقیت جزو موضوعات این فراخوان است، افزود: با توجه به اینکه این آثار به صورت موقت در ایام نوروز سال ۹۷ مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت باید علاوه بر حداقل سه ماه ماندگاری مفید در فضای باز شهری، قابلیت جابجایی، حداقل هزینه ساخت  و فاقد پیچیدگی ساخت باشند.
موسوی منش با اشاره به دیگر جزئیات این فراخوان، اذعان کرد: تمام طراحان و هنرمندان باید مشخصات فنی طرح خود را شامل ابعاد، اهداف، متریال، طرح و روش اجرا به طور کامل ارائه کنند.
وی اضافه کرد: همچنین طرح‌های برگزیده در صورت داشتن فایل سه بعدی باید اصل فایل نیز ارائه شود تا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره بر اینکه ارسال طرح‌ها به صورت مجسمه‌های فیگوراتیو، سردیس و تندیس جزو اهداف و محورهای این فراخوان نیست، افزود: تکنیک انتخاب متریال ساخت آزاد بوده و ارائه ماکت حجمی برای درک بهتر هیات داوری توصیه می‌شود.
موسوی منش با اشاره به روش‌های شرکت در این فراخوان، گفت: علاقه مندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را در قالب چاپ با کیفیت ۳۰۰ dpi حداقل ابعاد ۴۲۰*۲۹٫۷ سانتیمتر و فایل تصاویر با فرمت jpg و نقشه‌های اولیه با فرمت پی‌دی‌اف و رزومه کاری بر روی DVD حداکثر تا پایان وقت اداری ۳۰ دی‌ماه به صورت حضوری و یا پستی به آدرس سازمان ارسال نمایند.
وی گفت: به سه طرح اول ۲۰ میلیون ریال و چهار طرح برگزیده دوم ۱۰ میلیون ریال جایزه تعلق خواهد گرفت.

نام فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی برای نوروز ۹۷
Print
ارسال شده: دی 9, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1247

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر