فراخوان طراحی “برج دیده بانی پارک ملی Kemeri”

موضوع  


Kemeri سومین و بزرگترین پارک ملی دنیاست که در یکی از سبزترین کشورهای اروپا قرار دارد ، Kemeri یک ترکیب خیره کننده و عجیب و غریب از جنگل ها، دریاچه ها، باتلاق ها و بوته های بلند قدیم است.  این پارک با قطار تنها یک ساعت از پایتخت لتوانی در ریگا فاصله  دارد. این پارک دارای دامنه وسیعی از حیوانات و پرندگان نادر مانند لک سیاه ، گوزن شمالی،گوزن، روباه، گرگ، گاو وحشی و اسب است. . اینها همه با کمک سرمایه حیاط وحش جهانی به این اکوسیستم منحصر به فرد وارد شده اند.

پارک با یک شبکه بزرگ از پیاده رو های چوبی و مسیرهای طبیعت عبور می کند که به بازدیدکنندگان امکان می دهد تا شگفتی های طبیعت را از نزدیک لمس کنند و  ببینند. این پارک بزرگترین مسیر پیاده راه جنگلی را در داخل خود گنجانده است و این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا باتلاق و ساکنان آن را بیابند، آنها را در دنیای طبیعی ای از خزه، درختان کاج کوچک، استخرهای عمیق، دریاچه های کوچک تیره، که همه در بوی رزماری وحشی قرار دارند قرار دهند.

 

زمان تحویل و داوری طرح ها


تاریخ ثبت نام : 7,اردیبهشت

تاریخ ارسال آثار : 10,خرداد

 

شرایط مسابقه


شرکت کنندگان وظیفه دارند یک برج جدید که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد که باتلاق هایKemeri را به گونه ای جدید ببینند و تجربه کنند، طراحی کنند. هدف اصلی آن باید ارائه یک منظره جدید به بازدید کنندگان، به ویژه کسانی که دارای معلولیت هستند باشد زیرا  کمتر از سایرین قادر به لذت بردن از پارک ملی هستند. به این ترتیب برج دیده بانی  باید دسترسی معلولان را در طول تمام فعالیت های خود در اولویت داشته باشد.

زیربنای فعلی پارک برای افراد دارای معلولیت قابلیت  دسترسی ندارد. برج دیده بانی پارک Kemeri؛ همانطور که آژانس حفاظت طبیعت لتوانی علاقه مند به ساخت این برج شده است، طرح ها باید با ظاهر و هدف پارک ملی هماهنگ باشند، در حالیکه پتانسیل تبدیل شدن به یک  نماد برجسته را در نیز در خود داشته باشند.


ارکان مسابقه


 

فراخوان برای عموم ازاد است. تخصص حرفه ای مورد نیاز  نیست. پیشنهادات طراحی می توانند فردی و یا گروهی (حداکثر ۴ نفر) باشند.

 


جوایز 

رتبه اول: ۳۰۰۰ دلار

رتبه دوم: ۱۵۰۰ دلار

رتبه سوم: ۵ دلار

 

دریافت اطلاعات بیشتر

نام فراخوان طراحی “برج دیده بانی پارک ملی Kemeri”
Print
ارسال شده: اسفند 15, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 701

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر