دسته بندی
پربازدیدترین اخبار

مسابقه معماری: آینده را بساز

مسابقه معماری: آینده را بساز

مسابقه معماری: آینده را بساز

موضوع  


در سال ۲۰۶۷، یک استودیوی سرگرمی در فضای کار ساخته شد و تصمیم بر آن است که آن را با یک ساختمان اداری جدید گسترش دهند. فضای فعلی آنها در یک مجموعه بزرگتر که در سال ۲۰۱۷ و به عنوان یک دفتر حرفه ای مدرن در آن زمان ساخته شده بود قرار دارد. فضای طراحی شده جدید باید برای بیش از ۱۰۰ کارمند که در کنار هم به پژوهش و طراحی، مشغولند دارای آخرین و بزرگترین سرگرمی های آموزشی باشد.


 

زمان تحویل و داوری طرح ها


 تاریخ ثبت نام : 23,بهمن

تاریخ ارسال آثار : 26,بهمن

 

ارکان مسابقه


ثبت نام از روز ۲۵ دی، ۱۳۹۶ شروع میشود و تا ۲۶ بهمن، ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. لازم است قبل از ارسال آثارتان ثبت نام کنید. اگر بعد از ۱ فوریه برای ثبت نام اقدام کنید باید هزینه بیشتری برای ثبت نام پرداخت کنید.

 متخصصان:

۲۵ دی – ۱۱ بهمن: ۵۰ دلار

۱۲ بهمن – ۲۶ بهمن تا ساعت ۵:۰۰PM: 75 دلار

دانشجویان:

۲۵ دی –  ۱۱ بهمن: ۲۰ دلار

۱۲ بهمن – ۲۶ بهمن تا ساعت ۵:۰۰PM:30 دلار

دانشجو ها باید برای دریافت جایزه، مدرک ثبت نام یا شناسه معتبر دانش آموز را تهیه کنند.

 

 

جوایز


در مجموع بیش از ۱۰۰۰۰ دلار به صورت جوایز نقدی و جوایز دیگر به ۶ برنده از دو گروه شرگت کنندگان این مسابقه اهدا خواهد شد.

کانسپت تمام آثار برنده به عنوان بخشی از بلوک های شهر در نمایشگاه لئوناردو به نمایش گذاشته خواهند شد. علاوه بر جایزه نقدی، رتبه اول در هر گروه طرحشان که با قطعات لگو ساخته شده و در نمایشگاه بلوک های شهر لئوناردو نمایش داده میشود را دریافت میکنند.

برندگان گروه متخصصان:

رتبه اول: ۳۵۰۰ دلار (گروه برنده طرحشان که با قطعات لگو ساخته شده و در نمایشگاه بلوک های شهر لئوناردو نمایش داده میشود را دریافت میکنند.)

رتبه دوم: ۱۰۰۰ دلار

رتبه سوم: ۵۰۰ دلار

 برندگان گروه دانشجوبان:

رتبه اول: ۱۷۵۰ دلار (گروه برنده طرحشان که با قطعات لگو ساخته شده و در نمایشگاه بلوک های شهر لئوناردو نمایش داده میشود را دریافت میکنند.)

رتبه دوم: ۵۰۰ دلار

رتبه سوم: ۲۵۰ دلار


 

شرایط مسابقه

طراحان حرفه ای، کسانی که طراحی حرفه اصلیشان نیست و دانشجو ها میتوانند به صورت انفرادی در این مسابقه شرکت کنند. هر شرکت کننده اجازه دارد فقط یک اثر را دز مسابقه شرکت دهد. شرکت کنندگان این مسابقه در دو گروه حرفه ای و دانشجویی برای جوایز متفاوت رقابت خواهند کرد. اگر دانشجویان شرکت کننده در این مسابقه به عنوان فینالیست انتخاب شوند باید مدرکی برای اثبات ثبت نامشان در دانشگاه ارائه دهند.

گروه هم میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. برای اینکار فقط یک فرم ثبت نام برای یکی از اعضای گروه لازم است که مسئولیت ارسال آثار بر عهده او خواهد بود.

 

دریافت اطلاعات بیشتر

نام مسابقه معماری: آینده را بساز
Print
ارسال شده: بهمن 9, 1396
دسته ها: اخبار, مسابقات
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
727

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر