دسته بندی
پربازدیدترین اخبار

مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knoll

مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knoll

موضوع   

از همین حالا میتوانید برای ثبت نام در مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knoll اقدام نمایید.

جایزه دهمین سالگرد این مسابقه به معماران یا طراحان راه حل های نوآورانه برای حفظ یا نقد معماری مدرن، تعلق میگیرد.

زمان تحویل و داوری طرح ها

تاریخ ثبت نام : 25,خرداد

تاریخ ارسال آثار : 25,خرداد

هدف مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knoll

این برنامه در سال ۲۰۰۸ با هدف افزایش آگاهی نسبت به تاثیر معماری مدرن بر زندگی امروزه ما و نقش مهمی که معماران و طراحان در حفظ میراث مدرن دارند، پایه گذاری شده است. برنده اولین دوره مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knollگروه معماری Brenne Gesellschaft von برای مرمت مدرسه Trade Union ADGB  در Bernau، آلمان (۱۹۳۰) بود. این پروژه توسط Hannes Meyer، دومین مدیر باهاوس و  Hans Wittwer از گروه معماری باهاوس طراحی شده بود. مدرسه ADGB  ساختمانی مدرن است که مورخین معماری غرب چندین دهه از وجود آن بی خبر بودند. از میان سایر پروژه های برنده میتوان به Zonnestraal Sanatorium در هلند، کنسرسیوم معماری برای مدرسه ابتدایی Hizuchi در ژاپن، کتابخانه Viipuri  در روسیه و مجموعه Justus van Effen در هلند اشاره کرد.

پروژه های شرکت کننده مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم  Fund/Knoll باید در پنج سال اخیر تکمیل شده باشند. و بتوانند قبل از حفظ و نگهداری سایت مشکلات را مرتفع سازند. پروژه هایی که معماری، عملکرد، اقتصاد و پایداری محیطی سایت را توسعه دهند و برای جامعه مفید باشند مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

نتایج مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knoll

برنده مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم  Fund/Knoll توسط ژوری متشکل از محققان و متخصصان معماری انتخاب میشود. Barry Bergdoll، استاد تاریخ هنر و باستان شناسی دانشگاه کلمبیا و سرپرست معماری و طراحی در موزه هنر های مدرن، سرپرستی داوران را بر عهده خواهد داشت. برندگان و آثار برگزیده در پاییز ۲۰۱۸ اعلام خواهند شد.

جایزه مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم  Fund/Knoll بخشی از برنامه ریزی خارجی WMF است و هدف آن به وجود آوردن چالشی برای سایت های مدرن است. این هدف از طریق بررسی و حفاظت آثار تاریخی و معاصر انجام میشود. این جایزه اولین بار توسط WMF مدرنیسم در ارتباط با اهمال، فرسودگی، جایگزین های نامناسب و تخریب در سازه های مدرن پایه گذاری شد.

اطلاعات بیشتر

نام مسابقه بین المللی معماری یادمان مدرنیسم Fund/Knoll
Print
ارسال شده: اردیبهشت 24, 1397
دسته ها: اخبار, مسابقات
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
879

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر