دسته بندی
پربازدیدترین اخبار

فراخوان جایزه بین المللی “Dezeen 2018”

فراخوان جایزه بین المللی “Dezeen 2018”

فراخوان جایزه بین المللی “Dezeen 2018”

موضوع  


جایزه Dezeen برنامه جدید سالانه ماست .این برنامه بهترین آثار معماری ،معماری داخلی،و طراحی را شناسایی می کند  و نیز  استودیوها، معماران و معماران شخصی می توانند برجسته ترین اثر خود را تولید کنند.

برنامه ریزی شده توسط  Dezeen،تاثیر گذارترین  و معروف ترین وبسایت طراحی و  معماری جهان،  جایزه Dezeen معیاری برای طراحی ممتاز جهانی خواهد شد و الگویی نهایی، برای معماران و طراحان در هر گوشه جهان خواهد بود.


زمان تحویل و داوری طرح ها


 تاریخ ثبت نام : 22,فروردین

تاریخ ارسال آثار : 9,تیر


شرایط مسابقه


در کل ۳۰ دسته بندی وجود دارد، که می توانید در آن شرکت کنید، ده نفر برای هر کدام از  حوزه های معماری،طراحی داخلی و طراحی می باشد ،هشت دسته بندی  برای پروژه ها  و دو دسته بندی برای استودیو های معماری ( شرکت های معماری و طراحی و یا معماران و طراحان شخصی)وجود دارد.

داوران به دنبال چه هستند؟

برای قسمت پروژه ها  داوران به دنبال پروژه هایی هستند که با سه  معیار اصلی داوران تطابق داشته باشد.معیار ها به شرح زیر می باشد :

زیبایی: به نظر خارق العاده می رسد؟ ما می دانیم که زیبایی  معیاری ذهنی است اما داوران ما به دنبال دقت زیبایی ،جزئیات دقیق و استفاده مناسب از مواد هستند.

خلاقیت و نوآوری: آیا تفکر اصیل را در بر می گیرد ؟ یا یک مشکل را با روش جدیدی حل می کند ؟

البته به این معنی نیست که هر طراحی ایده های قبلی را در طرحش به کار گیرد بلکه ما به دنبال ایده هایی نو و تازه هستیم که قبل از آن به ذهن کسی نرسیده است.

سودمندی: آیا برای انسانها و گیاهان قابل استفاده و سودمنداست؟ نیازی نیست پروژه شما جهان را نجات دهد اما باید برای محیط زیست و کابران آن احترام قائل شود.

برای قسمت استودیو ها  داوران به دنبال طراحان شخصی و یا کمپانی هایی هستند که در هر دو مورد تکمیل پروژه ، موفقیت های کاری ،رضایت مشتری و تاثیرات مثبت روی مخاطب موفقیت داشته باشند.

و همچنین  باید حداقل دو پروژه تکمیل شده خود را که مطابق با  معیار های داوران می باشد را توصیف کنند و همچنین مدارک مدیریت و مسئولانه و سیاست های شرکت (به عنوان نمونه پوشش تنوع سلامتی و اموزش )را نشان دهند .

 

گروه اول : معماری

-خانه: هر مسکن فردی و مستقلی(می تواند شامل اتصال دو خانه به یکدیگر باشد).

-پروژه های مسکن : هر خانه ی قابل توسعه ای که شامل یک یا دو خانه باشد.

-ساختمان های بلند: هر پروژه ی معمارای ای که از ۱۰ طبقه بیشتر باشد و یا به طور کلی از زمینه همسایگی خود مرتفع تر باشد.

-ساختمان مدنی و فرهنگی:هر پروژه ای برای بخش مشتری عمومی و یا هر پروژه ای که توسط عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد ،که شهر را از لحاظ زیر ساخت ها تقویت می کند.ساختمان های مذهبی،مراکز تفریحی و سرگرمی، استادیو،فرودگاه،ایستگاه ها، ساختمان های دولتی،مدارس و بیمارستان ها و …

-ساختمان های تجاری: هر ساختمان تبلیغاتی خصوصی ای که به عنوان محل کار فعالیت می کنند. شامل ادارات،کارخانه ها ،مطب پزشکان دندانپزشکان بانک ها باشگاه و …

-ساختمان های خدماتی: هر پروژه ای مانند رستوران ها ،کافه ، هتل

-پروژه های بازسازی شده:هر گونه تجدید و یا استفاده مجدد از یک ساختمان موجود

-ساختمان کوچک: هر پروژه ای با بودجه کل زیر ۵۰۰  هزار پوند

-معمار سال: حمایت شده توسط Laufen ،تعلیم طراحی همه جانبه در طول یک جلسه کاری توسط معماری که بیش از ده سال در کسب و کار بوده است.

-معمار نوظهور سال: حامی Delta Light. تعلیم طراحی کامل در طول یک جلسه کاری توسط معماری که طی ده سال یا کمتر در کسب و کار بوده است.

گروه دوم : طراحی داخلی

-طراحی داخل خانه

-طراحی داخلی مجتمع مسکونی

-طراحی داخلی مراکز خدماتی

-طراحی داخلی محیط کار

-طراحی داخلی ساختمان های مدنی فرهنگی

-طراحی داخلی خرده فروشی ها

-طراحی داخلی مراکز سلامت

-طراحی داخلی پروژه های کوچک

-طراح داخلی سال: حامی Delta Light، تعلیم طراحی همه جانبه بیش از یک قسمت از کار توسط طراح یا استودیو داخلی است که بیش از ده سال در کسب و کار بوده است.

-طراح داخلی نو ظهور سایت: حمایت مالی تعلیم طراحی همه جانبه بیش از یک قسمت از کار ،توسط طراح یا استودیو داخلی است، که در ده سال یا کمتر در کسب و کار بوده است.

گروه سوم: طراحی

-طراحی مبلمان

-طراحی نور و روشنایی نورپردازی

-طراحی لوازم خانگی

-طراحی وسائل حمل و نقل عمومی

-طراحی وسایل قابل پوشش

-طراحی اشیای دیجیتال

-طراحی وسایل تفریحی

-طراحی وسایل محل کار

-طراح سال : تعلیم طراحی همه جانبه بیش از یک قسمت از کار ،توسط یک طراح یا استودیو طراحی است ،ه در کسب و کار بیش از ده سال است.

-طراح نوظهور سال: تعلیم طراحی همه جانبه بیش از یک قسمت از کار توسط یک طراح یا استودیو طراحی است که در کسب و کار برای ده سال یا کمتر است.



جوایز

 

برندگان هر کدام از ۳۰ دسته بندی  یک گواهی نامه و جایزه طراحی شده ویژه  دریافت خواهند کرد و حق خواهند داشت تا به عنوان برنده جایزه Dezeen پروژه آنها را در وب سایت جشنواره Dezeen Award منتشر و همچنین در سایت اصلی   Dezeen ذکر خواهد شد.به علاوه تمامی برندگان به طور گسترده  ،از طریق شبکه های اجتماعی Dezeen تبلیغ می شوند و تمام  جهان از اینکه شما برنده شده اید اطلاع می یابند.

جایزه بزرگ Dezeen

به علاوه سی دسته بندی،  ما سه اثر ویژه جایزه بزرگ Dezeen  را تجلیل خواهیم کرد و این به بهترین پروژه از میان تمام پروژه های معماری،معماری داخلی و طراحی تقدیم می شود.

سه برنده اصلی جایزه بزرگ Dezeen، این حق را دارند تا ادعا کنند که بهترین اثر را در زمینه معماری طراحی داخلی و طراحی خلق کرده اند .آنها یک جایزه ویژه و گواهی نامه دریافت خواهند کرد و پروژه هایشان در پستی اختصاصی در  وبسایت  Dezeen منتشر خواهد شد.

جشن جایزه Dezeen:

در افتتاحیه جایزه Dezeen برندگان در انتهای سال، در مهمانی خیره کننده ای که  در لندن برگزار خواهد شد ،اعلام می شوند.

نام فراخوان جایزه بین المللی “Dezeen 2018”
Print
ارسال شده: اسفند 26, 1396
دسته ها: اخبار, مسابقات
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
661

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر