دسته بندی
پربازدیدترین اخبار

آماده سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

آماده سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

 

آماده سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

هر سفر بزرگ با یک قدم کوچک آغاز می شود.  هنگامی که می خواهیم کاغذدیواری نصب کنیم، اولین قدم یکی از مهم ترین است. کاغذ دیواری را نمی توان به دیوارهای چرب، کثیف، کاغذ دیواری یا رنگ قدیمی چسبانید. به همین دلیل ما به شما کمک می کنیم که برای مقدمات قبل نصب چکار باید کرد.
اگر قسمت هایی در خانه تان هست که زیاد در معرض دید نیست مانند راهروها و نمی خواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید، می توانید کاغذدیواری ساده، سبک و ارزان قیمت را خریداری کرده و خودتان آن را نصب کنید. کافی است مراحل زیر را گام به گام اجرا کنید.

1-  اگر پوشش قبلی دیوار رنگ یا گچ است که هیچ، اما اگر پوشش دیوار کاغذدیواری است باید ابتدا کاغذدیواری های قدیمی را از دیوار جدا کنید. برای سهولت می توانید محلولی از آب داغ و مایع نرم کننده پارچه به نسبت دو به یک یا محلوی از یک گالن آب داغ و یک فنجان سرکه سفید درست کنید. آن را روی سطح کاغذدیواری بمالید و بگذارید 15 دقیقه خیس بخورد. بعد از این مدت، کاغذها را از پایین به بالا بکشید. اگر قسمت هایی از کاغذ از دیوار جدانشد به وسیله کاردک می توانید آن قسمت ها را راحت تر از دیوار جداکنید.
2- اگر می خواهید سقف و در و پنجره ها را رنگ کنید قبل از اینکه اقدام به نصب کاغذدیواری کنید باید رنگ آمیزی را انجام دهید و صبر کنید تا کاملا خشک شود.
3- اگر بخشی از دیوارتان زخمی است یا فرورفتگی دارد آن را با بتونه ترمیم کنید.
4- ارتفاع دیوار را اندازه بگیرید و کاغذدیواری را در قطعات هم اندازه به علاوه 10 سانتی متر اضافه ببرید. اگر کاغذدیواری تان طرح خاصی دارد قطعات را کمی بلندتر ببرید تا بتوانید در صورت لزوم طرح هر نوار را با طرح قبلی تطبیق دهید.

5-پشت کاغذدیواری را با قلم موی پهن به چسب آغشته کنید و با دقت از بالا به پایین روی دیوار بچسبانید. در انتها که سطح دیوار کاملا با کاغذدیواری پوشانده شد اضافه های آن را با تیغ ببرید.

Print
ارسال شده: بهمن 30, 1397
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
3/3
1654

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر