20 ایده خلاقانه برای استفاده بهینه از زیر پله!

20 ایده خلاقانه برای استفاده بهینه از زیر پله!
برای هر خانه ای، مکانی به عنوان ذخیره سازی کتاب و اشیاء زینتی کوچک لازم است؛ اما چه بهتر که برای ایجاد چنین مکانی از فضاهای پرت و بلا استفاده مانند زیر پله و دیوار اطراف راه پله استفاده کنیم تا در طراحی فضاها صرفه جویی کرده باشیم. طبقه زدن و قفسه‌بندی زیرپله، روش مناسبی برای ایجاد چنین فضایی می باشد. حتی در شرایطی می توانید از فضای داخل پله ها به عنوان کشو یا حتی قفسه کتاب استفاده نمایید. این ایده علاوه بر افزایش جا باعث ایجاد جلوه ی زیبا و متفاوتی درمنزل می شود. حتی شما اگر زیر پله پهن و به اندازی کافی جاداری در اختیار دارید، می توانید با زدن قفسه و گذاشتن یک میز، از آن به عنوان محل کار نیز استفاده نمایید. تصاویر زیر نشان می دهد که با کمی هوش و ذکاوت میتوان بیشترین بهره را از این فضای خالی برد.
استفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیرپلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پلهاستفاده بهینه از زیر پله
Print
ارسال شده: اردیبهشت 16, 1396
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
1/0
2645

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر