پله های حیاط خود را چگونه طراحی کنیم؟

پله های حیاط خود را چگونه طراحی کنیم؟

وقتی صحبت از پله می شود، اغلب به یاد پله های داخلی خانه می افتیم و این به دلیل اهمیت بیشتر دکوراسیون داخلی خانه نسبت به دکوراسیون خارجی آن است. در طراحی پله های داخلی خانه بیشتر توجه ما به شکل و ظاهر پله هاست و موارد مورد استفاده در ساخت ان ها متنوع تر هستند و حق انتخاب بیشتری در انتخاب ان ها داریم. ولی در طراحی پله های خارجی خانه باید به جنبه مقاومت و پایداری پله ها بیشتر توجه کرد و از مواد و مصالح مناسب استفاده کرد و مواد مورد استفاده اغلب سنگ و بتون و گاهی هم چوب است.

برای خانه های بزرگ و لوکسی که حیاط بزرگی هم دارند، پله ها و یا مسیرهای داخل حیاط اهمیت زیادی پیدا می کند و مهمترین قسمت دکوراسیون حیاط به شمار می آید. پستی که امروز در نظر گرفته ایم به همین موضوع پله های حیاط مربوط می شود و طراحی های جالب و زیبایی را در بر می گیرد و ایده هایی برای طراحی پله به شما خواهد داد.

Print
ارسال شده: تیر 17, 1396
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
2/5
3237

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر