نحوه عوض کردن (کندن) کاغذ دیواری کهنه

نحوه عوض کردن (کندن) کاغذ دیواری کهنه

 

نحوه عوض کردن (کندن) کاغذ دیواری کهنه


1
ورق های قدیمی یا روزنامه باطله را روی کف و هر چیز دیگری که می خواهید محافظت کنید، قرار دهید. 
2
تمام سوئیچ ها را که به هر اتاق و چراغ اتاق  متصل است را ببندید. 
3
پوشش های محافظ را در جای خود نگه دارید.

4
اطلاع پیدا کنید که پوشش دیوارهایتان از چی است تا با ملایمت کاغذ دیواری را جدا کنید. اکثر دیوارها از گچ یا  رنگ است. در حالی که گچ سخت، با دوام و نسبتا مقاوم به آب است، گچ و سیمان چیزی بیش از گچ پوشش داده شده با کاغذ است و نباید اجازه داده شود خیلی خیس شود. ساده ترین راه برای گفتن تفاوت این است که روی دیوار در مکان های مختلف ضربه بزنید. اگر به نظر می رسد توخالی است، شما باید از یک روش حذف کاغذ دیواری استفاده می کنید که شامل مایع یا بخار است، به راحتی بر روی دیوار خود استفاده کنید.

5
مشخص کنید چه نوع کاغذ دیواری دارید. انواع مختلفی از کاغذ دیواری وجود دارد، اما فرایند کندن با نوع تکه تکه یا نوع لایه لایه بالا از انواع سنتی بسیار ساده تر می شود. برای آزمایش این کار، چاقو پلاستیکی خود را زیر گوشه ای از کاغذ دیواری بکشید، آن را خیس و نرم کنید و سعی کنید آن را با دستان خود گرفته و بکشد تا کنده شود.

اگر  تنها لایه سطحی پوست دور می شود، و یک لایه ی پایین کاغذی را می گذارد، کاغذ دیواری شما دارای یک لایه ی بالایی می باشد. جداکردن آن به همان اندازه ساده است که   کاغذ دیواری کنده می شود، . با یک پارچه آغشته به آب گرم و صابون بشویید وسپس با یک حوله یا پارچه ای تمیز خشک کنید.

نام نحوه عوض کردن (کندن) کاغذ دیواری کهنه
Print
ارسال شده: مهر 2, 1397
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
1642

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر