اتاق نشیمن آبی رنگ برای آرامش ذهن، بدن و روح

اتاق نشیمن آبی رنگ برای آرامش ذهن، بدن و روح

 اتاق نشیمن آبی رنگ برای آرامش ذهن، بدن و روح

 گفته می شود که آبی رنگ، بسیاری از ویژگی های مثبت مانند اعتماد، وفاداری، حقیقت، حکمت، هوش و اعتماد به نفس است، نمادی از ایمان و بهشت ​​است. تصور می شود که آبی برای ذهن و بدن سودمند باشد، زیرا اثر آرام بخش ایجاد می کند که حتی گفته می شود که سوخت و ساز بدن انسان را کند می کند. اگر رنگهای روشن به شما سرایت کند، آبی تیره با ثبات و عمق همراه است. با توجه به همه اینها، به نظر میرسد انتخاب رنگی بسیار عالی برای اتاق مورد استفاده برای آرامش این نیست؟ ما  چنین فکر می کنیم، بنابراین و سی نمونه از طرح های تزئینی آبی اتاق نشیمن ما را برای کمک به آرامش ذهن، بدن و روح  برای شما قرار داده ایم.


این  رنگ آبی  خالص باید یکی از آرامش بخش ترین ها باشد. ترکیب این رنگ با دیوار های سفید مجاور ، کف و مبلمان نگاه تازه دارد. معرفی گیاهان سبز از گیاهان داخل سالن به عنوان یک پراکندگی ظریف از کنتراست بر روی رنگ اثر می گذارد. ، کوسن ها و میزهای قهوه تودرتو فقط وزن کافی برای طرح نور اضافه می کنند.

برای دیدن طرحها کلیک کنید.

با تکنوساخت همراه باشید.

Print
ارسال شده: شهریور 26, 1397
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
1341

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر