جستجو در نتایج

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

محصولات مرتبط
محصولات پیشنهادی

چسب قطره ای

چسب قطره ای قدرت چسبندگی بالایی دارد و از آن می‌توان برای چسباندن سطوح مختلفی مانند چوب، فلز، پلاستیک، شیشه، کاشی، سرامیک و چینی استفاده کرد.

موارد استفاده از چسب قطره ای

مواد به‌کاررفته در چسب قطره ای قدرت چسبندگی بالایی دارند و ممکن است با برخی مواد واکنش دهند؛ ازاین‌رو بهتر است ابتدا مقداری از چسب را روی سطح موردنظر امتحان کنید و در صورتی که واکنشی مشاهده نکردید، از چسب استفاده کنید.قدرت بالای چسبندگی و زمان خشک‌شدن مناسب چسب قطره‌ای، آن را به محصولی بسیار کاربردی تبدیل کرده است. ساخار این چسب به‌گونه‌ای است که در مجاورت هوا خشک می‌شود. از دیگر مزایای این چسب قطره‌ای می‌توان به شفافیت آن اشاره کرد که موجب تمیزترشدن کار پس از اتمام می‌شود.

نحوه استفاده از چسب قطره ای

به منظور بهترین کاربری از خشک و تمیز بودن سطح اطمینان حاصل کنید و همچنین در منطقه ای با تهویه مناسب استفاده شود. یک لایه ی نازک ازچسب قطره ای را در محل مورد نظر قرار دهید هر چه لایه چسب نازکتر باشد، چسبندگی قوی تر و سریع تر خواهد بود. قطعات چسبانده شده را بلافاصله به هم فشار دهید و برای مدت کوتاهی (5-20 ثانیه برحسب نوع سطوح) نگه دارید. پس از استفاده، محل سر تیوب را تمیز کرده و به منظور عمر طولانی تر چسب آن را در جای خنک و خشک و به صورت عمودی (جهت جلوگیری از گرفتگی نازل) نگه دارید.