معماری داخلی دفتر اداری فن آوری در لهستان

کد آگهی : 2036

Print
2031 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اخیرا یک شرکت جدید فن آوری در لهستان توسط گروه معماران Lina طراحی شده که از رعد و برق و لوگوی کومپانی الهام گرفته شده است. در این راستا از نماد رعد و برق در بخش هایی از در، دیوار و سقف استفاده شده و مبلمان موجود در فضا نیز از رنگ زرد و مشکی انتخاب شده اند تا با طرح و کانسپت مطابقت داشته باشند. همچنین روشنایی هایی با مدل زیگزاگ روی سقف بعضی اتاق ها نصب شده که تداعی گر رعد و برق می باشند. در ادامه رنگ ها و متریال بکار رفته شده در دکوراسیون داخلی به صورت ضد و نقیض بوده و علاوه بر جذابیت فضا که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند، راهنمای خوبی برای تفکیک و شناسایی فضا توسط کاربران است.
در ادامه در راهرو ها فضاهای کوچکی برای نشیمن در نظر گرفته شده که می تواند برای جلسات کوچک و سیار مورد استفاده قرار گیرد. مزیت دیگر در طراحی داخلی این دفتر اداری، در نظر گرفتن یک اتاق آرام مخصوص استراحت کارمندان با تخت خواب و حمام می باشد که محیط مناسبی برای رفع خستگی بین زمان کاری است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر