دکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسی

کد آگهی : 1964

Print
2483 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دفتر کار اداری، از جمله فضاهایی است که بیشتر  افراد تمام روز خود را در آن سپری می کنند، به همین جهت از لحاظ طراحی بسیار حائز اهمیت می باشد. این دفتر نیز برای یک شرکت که در صنایع انرژی های حرارتی فعالیت دارد، طراحی شده است. در ساخت دفتر ادرای از متریال های نوآورانه و با کیفیت همانند پنل های بتنی بر روی دیوار ورودی و میز استفاده شده است. لکه های رنگی مثل زرد خردلی و سبز در طراحی داخلی به کار برده شده اند تا تنوع و جلوه ویژه ای در آن به وجود بیاورند. پارکت های چوبی گیلاسی از درخواست های کارفرما است که به پروژه اضافه شده. هندسه و خطوط موجود در طراحی باعث ایجاد هویت در طراحی دفتر کار شده اند. 
دکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسیدکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسیدکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسیدکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسیدکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسیدکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسیدکوراسیون اداری مدرن با نقوش هندسی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر