رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مهندسین مشاور نقشه برداری رصد ایران

مهندسین مشاور نقشه برداری رصد ایران در آذر 1335 به همت آقای دکتر تقی ریاحی دهکردی به منظور پوشش دادن بخشی از نیاز های فنی کشور در زمینه نقشه برداری زمینی تاسیس شد. 

تاریخ به تدریج با افزایش سطح نیاز فنی کشور ، این مهندسین مشاور هم گام با دانش روز اقدام به ارتقاء سطح دانش فنی و اجرایی خود نمود . در این راستا با جذب نیرو های کارشناسی از خارج از کشور و همچنین اعزام بیش از 50 نفر از پرسنل خود برای تکمیل تحصیلاتشان در زمینه های مختلف نقشه برداری به کشور های مختلف همواره سعی بر آن داشته که امکان ارائه کامل ترین خدمات ممکنه به جامعه فنی و مهندسی را داشته باشد و همواره در زمینه های مختلف از پیشتازان علوم نقشه برداری در کشور بوده است .در حال حاضر این مهندسین مشاور با در اختیار داشتن نیرو انسان توانمند و ابزار و وسایل نقشه برداری مناسب از معدودشرکت های مشاور در زمینه ژئوماتیک است که می تواند ادعا کن که کیفیت ارائه خدمات برایش در اولویت اصلی قرار دارد .

 تهران - سعادت آباد میدان کاج - خیابان 11 شرقی ( شهید مقدس ) پلاک 12 واجد 4

Phone: +98-21-22068758


Email: info@rassadiran.ir











نام رصد ایران
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتزمینه های مختلف نقشه برداری
Print
مهندسین مشاور نقشه برداری رصد ایران
ارسال شده: اسفند 25, 1395,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1396

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر