دکوراسیون داخلی دیاکو

دکوراسیون داخلی دیاکو

 

 

 
وب سایت دیاکو عرضه کننده ی مستقیم محصولات دکوراسیون با نام تجاری دیاکو می باشد. نام تجاری دیاکو متعلق به شرکت ابنیه سازان ستاوند می باشد.شرکت ابنیه سازان ستاوند در سال ۱۳۸۹ تأسیس گردید و از آن زمان تا کنون با تشکیل زیرمجموعه های تخصصی، در زمینه های مهندسی عمران و معماری، پیمانکاری و اجرای انواع پروژه های ساخت و مقاوم سازی و مرمت و دکوراسیون و همچنین کالاهای ساختمانی و دکوراسیونی فعالیت گسترده ای داشته است. این شرکت با بهره‌ گیری از فن‌آوری‌های جدید و کارشناسان مجرب در زیرمجموعه ی تولید و فروش خود اقدام به انجام مطالعات، طراحی و اجرای طرح های واردات، تولید و عرضه ی انواع کالاهای دکوراسیون کرده و هم اکنون در سراسر کشور دارای نمایندگی و عاملیت فروش کالاهای دکوراسیون دیاکو می باشد. حق امتیاز این وب سایت به شرکت ابنیه سازان ستاوند تعلق دارد.




شماره تماس:

021-66176896

021-66965661

آدرس:

تهران- بلوار کشاورز- خیابان 16 آذر- نبش کوچه عروجی-پلاک 54- طبقه اول- واحد 2


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید که تکنوساخت معرف شماست.

نام دکوراسیون داخلی دیاکو
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتپیمانکاری و اجرای انواع پروژه های ساخت و مقاوم سازی و مرمت و دکوراسیون و همچنین کالاهای ساختمانی و دکوراسیونی ودر زمینه های مهندسی عمران و معماری
Print
ارسال شده: بهمن 8, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 877

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر