کلمات کلیدی: رستوران
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

طراحی رستوران Auruga

معمار: سانجای پوری
موقعیت بنا: مومبای (بمبئی سابق) ، هند
متراژ: 335 متر مربع
سال احداث: 2013
تعاریف معمار: این مکان سابقاً انبار یک کارخانه قدیمی بوده و متروکه بوده است. اما شرایط مناسب این سایت و موقعیت مناسب عمومی آن به خاطر وجود نور مناسب و درختان، یک فرصت مناسب را برای طراحی یک کافه رستوران و کلوپ شبانه (یک فضای تلفیقی کوچک) را در اختیار ما قرار داده است. سطح بالایی این فضا یک دید زیبا را به منظره بیرونی ارائه می کند، و بخش پایینی فضای مناسبی برای کلوپ به شمار می رود.

طراحی رستوران Auruga


کل ساختمان بیرونی از شبکه های آلومینیومی تشکیل شده است، که با زاویه دادن به این صفحات، و شکست نور در داخل، زیبایی این مکان را دو چندان کند. در طراحی این صفحات، معمار از هندسه انتزاعی بهره جسته است و این ترکیب را در دیوارها، سقف، راه پله، و ستون ها به کار برده است. با استفاده از یک فضای نیمه باز و نیمه بسته، و شکست نور، جلوه این فضای انتزاعی و آرامش بخش را دو چندان کرده است.


طراحی رستوران Auruga


از متریال های که در این طرح به کار رفته می توان به پالت های سیاه و سفیدی که در پوشش سقف استفاده شده شده اشاره نمود. همچنین استفاده گرانیت خاکستری در کف و به کار بدن تخته های فیبر عایق صوت در دیوارها، از ظرافت های بصری و کاربری این فضا به شمار می آید.



طراحی رستوران Auruga

طراحی رستوران Auruga


 

Print
ارسال شده: فروردین 16, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1373
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید