کلمات کلیدی: اتاق خواب،آجری
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

دیوار آجری تحولی در طراحی داخلی اتاق خواب

به طور کلی عناصر مختلفی برای طراحی داخلی منحصر به فرد وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از متریال سنتی چون آجر می باشد که امروزه این روش بسیار رایج شده است. در واقع این عنصر حس و حال خاصی به فضا می بخشد و از نظر بصری، عنصری بسیار قدرتمند هستند. به طور کلی متریال اجر از شخصیت ارگانیک برخوردار بوده که چنین ویژگی هایی را نمی توان در دیوار های ساده پیدا کرد.
طراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوز
در ادامه، بسیاری از طراحان به جای ساده نگه داشتن آنها، ترجیح می دهند با توجه به تم کلی فضا انها را رنگ کنند تا با طرح فضا هماهنگ باشد. در مقابل بعضی دیگر این گونه می پسندند که رنگ ان متضاد با سایر عناصر موجود در فضا باشد تا به صورت شاخص نمایان شود. 
طراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوزطراحی اتاق خواب با دیوار آجری اکسپوز
Print
دیوار آجری تحولی در طراحی داخلی اتاق خواب
ارسال شده: اسفند 21, 1395,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 2142
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید