همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

گروه صنعتي نوين سازان

 نوين سازان

ماموريت گروه صنعتي نوين سازان بعنوان يك سازمان صنعتي پيشتاز، ارائه الگويي است موفق، كه اهداف متعاليِ خوداتكايي و ارتقاء صنعت كشور را به همراه داشته باشد. فعاليت‌هاي گروه معطوف به توليد علم و دانش و ورود به عرصه فنآوري‌هاي برتر است. ايمان داريم كه خودباوري، همراه با تحقيق و توسعه، گروه را در استفاده بهتر از فرصت‌ها و بُروز خلاقيت و نوآوري موفق مي‌نمايد. ماشين‌سازي و ارائه خدمات مهندسي توان محوري گروه صنعتي نوين سازان است‌، گروه محصولات و خدمات خود را با بهترين كيفيت به جامعه صنعتي عرضه و با عملكردي عالي رضايت مشتريان را جلب مي‌نمايد. با رقابتي سالم به توسعه و گسترش بازارهاي خود مي‌پردازد و با تبعيت از استانداردهاي معتبر روز دنيا، به دنبال كسب فرصت‌هاي منطقه‌اي و جهاني است.

شماره تماس:

021-44991745 

021-44991744

ایمیل: info@novinsazansanat.com 

آدرس:تهران – جاده مخصوص کرج (بزرگراه شهید لشکری) کیلومتر 20- خیابان بهار 6 – پلاک 4

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست






نام گروه صنعتي نوين سازان
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدمات گروه صنعتي نوين سازان
Print
گروه صنعتي نوين سازان
ارسال شده: اردیبهشت 2, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 640

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر