همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

گروه روشنایی صبا

گروه روشنایی صبا

گروه روشنایی صبا  با استعانت از خداوند متعال و به کارگیری دانش روز و به منظور تامین بخشی از نیازهای صنعت برق کشور در سال 1390 در استان تهران تاسیس گردید. این شرکت با جذب نیروهای متخصص و کارآمد توانسته است برخی نیازهای مشتریان خود را در زمینه صنعت روشنایی برآورده سازد و با تولید محصولات متنوع در زمره یکی از تولیدکنندگان انبوه چراغ‌های روشنایی ال ای دی در ایران قرار گیرد .با توجه به نیاز روز افزون کشور به صرفه جویی در صنعت برق و گرایش اقشار جامعه به استفاده از وسایل برقی کم مصرف، صنایع روشنایی صبا بر روی تولید کلیه وسایل روشنایی با استفاده از تکلونوژی LED متمرکز شده است.کلیه محصولات صبا با استفاده از با کیفیت ترین و به روزترین تکنولوژی های موجود تولید می گردند و لذا داری طول عمر بسیار زیادی می باشند.صنایع روشنایی صبا  با دارا بودن ارتباط قوی با صاحبان کارگاه‌های دایکاست، فلزکاری، پرس، قالبسازی، خط رنگ الکترواستاتیک و خطوط مونتاژ چندگانه قادر به تولید انبوه انواع چراغ‌های روشنایی در توان‌های مختلف می‌باشد.

شماره تماس:

021-66739451

021-66740392

فکس:

021-66740392

ایمیل:info@sabalight.com

آدرس : تهران-خیابان جمهوری اسلامی-تقاطع خیابان ولیعصر(عج)-ساختمان آلومنیوم-طبقه هشتم-واحد801-804

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

نام گروه روشنایی صبا
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتچراغ‌های روشنایی ال ای دی,روشنایی و نورپردازی
Print

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر