همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

کران سیستم توران


کران سیستم توران

 

 شرکت کران سیستم توران در سال 1389 در زمینه ساخت جرثقیل های سقفی و دروازه ای و تجهیزات انتقال مواد در شهرک صنعتی شمس آباد تهران شروع به فعالیت نمود. این شرکت با بهره­ گیری از نیروهای مجرب و تحصیلکرده و استفاده از استاندارد­های روز دنیا نظیر CMAA ، DIN ، FEM و ... توانسته در مدت زمان کوتاه به کیفیت بالایی در ارائه محصولات و خدمات دست یابد.

   این شرکت با استفاده از سیستمهای بروز در مدیریت و تولید، ارائه محصولات مطابق با نیاز مشتریان، کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی، خدمات پس از فروش با سرعت بالا و گارانتی واقعی محصولات، امیدوارست رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. در همین راستا شرکت کران سیستم توران در سال 2014 میلادی توانسته نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ABM Greiffenberger آلمان در زمینه ساخت وینچ های بالابری را اخذ نماید که این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای تامین درایوهای بالابری شرکتهای سازنده جرثقیل، از جمله شرکت ABUS در آلمان می باشد.

شماره تماس :

021-56232969

021-56235922

021-56232970

021-56235923

ایمیل :   info@turancrane.com

سایت :  www.turancrane.com

آدرس : کیلومتر 40 اتوبان تهران - قم، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار نارنجستان، گلبرگ12، پلاک 9

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست.

 

نام کران سیستم توران
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتجرثقیل سقفی
Print
کران سیستم توران
ارسال شده: مرداد 29, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 728

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر