همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی: کاشی و سرامیک
رتبه بندی این مطلب:
5.0

کاشی گلچین میبد

گلچین میبد

امروز کاشی گلچین افتخار دارد بعنوان بزرگترین تامین کننده نیازهای اساسی صنعت ساختمان ضمن حفظ اقتدار سالهای دورتر چشم انداز روشن تری را پیش روی مشتریان خود ترسیم نماید.در راستای چشم انداز مسیر تکاملی صنعت کاشی و سرامیک و ارج نهادن به هنر دیرینه نیاکانمان در این مرزوبوم بر آن شدیم تا جهت احداث کارخانه‌ای با وسعت دوازده میلیون متر مربع در پهنه‌ای سرشار از استعداد و نبوغ با پیشینه فرهنگی و ملی اصیل و قدمتی سه هزار ساله دستی در صنعت برده و گلچینی از باغ فن‌آوری را در گلدان خانه‌هاتان مهمان کنیم.پس با توکل به ایزدمنان عملیات ساخت کارخانه کاشی گلچین را در زمینی به مساحت140000متر مربع و سالن تولیدی بالغ بر 40000 متر مربع در طراحی بی‌نظیری نقش آفرین شدیم. در ساخت کاشی گلچین فن‌آوری‌ غرب را به خدمت گرفتیم و پس از بررسی و تحقیق‌کلیه تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز را با پشتوانه شرکت ساکمی ایتالیا انتخاب کرده و گلچین نمودیم.

شماره تماس :

  32372345- 035

تلفکس :

  32372017- 035

 سایت : www.golchintile.ir

آدرس  : یزد _ میبد

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست





نام کاشی گلچین میبد
استانیزد
شهرمیبد
نوع محصول-خدماتکاشی و سرامیک
Print
ارسال شده: فروردین 29, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1165

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر