همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کارت کلید ایلیا

کارت کلید ایلیا

امروزه پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری های نوین در عرصه های مختلف زندگی بشری این شرکت را بر آن داشت تا بتواند با بهره گیری از تکنولوژی برتر روز دنیا ، راه استفاده از جدیدترین سیستم های حفاظتی و قفل های الکترونیکی و مکانیکی درب های ورودی را با یاری خداوند یگانه در میهن عزیزمان هموار سازد.
شرکت مهندسی کارت کلید ایلیا با هدف بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و ارائه مدرنترین سیستم های حفاظتی و قفل های کارتی، الکترونیکی و اثر انگشت فعالیت خود را از سال 1387 به عنوان اولین و برترین شرکت در این زمینه آغاز نموده ، این شرکت نمایندگی انحصاری شرکت های هیوندایی و سامسونگ کره جنوبی که به تأیید وزارت امور خارجه کره جنوبی و سفارت ایران در سئول و همچنین وزارت امور خارجه و دادگستری جمهوری اسلامی ایران می باشد را دارا است
قفل های الکترونیکی این شرکت دارای گارانتی بین المللی ، داخلی و خدمات گسترده پس از فروش گسترده در سراسر ایران و ایده آل جهت استفاده در آپارتمان های مسکونی، برج ها و ساختمان های اداری و هرجا که بخواهیم ضریب امنیت و اطمیینان خاطر خویش را افزایش دهیم.

شماره تماس:

88977837

88954431

تلفکس:

88952281

همراه:

09128585745

آدرس  : تهران ، خیابان دکتر فاطمی ، خیابان پروین اعتصامی ، خیابان اردشیر ، پلاک 26 ، طبقه 4


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست



نام کارت کلید ایلیا
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتپخش قفل و دستگیره,پخش عمده قفل و دستگیره,قفل و دستگیره درب چوبی,سیستم های حفاظتی قفل و دستگیره,سیستم اثرانگشتی قفل و دستگیره,قفل و دستگیره اثر انگشتی,قفل و دستگیره رمزی,قفل و دستگیره دیجیتالی,قفل و دستگیره الکترونیکیفروش قفل و دستگیره دیجیتال,قفل و دستگیره هوشمند,فروش قفل و دستگیره هوشمند ,قفل و دست
Print
ارسال شده: اردیبهشت 16, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1166

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر