همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی: موزاییک
رتبه بندی این مطلب:
5.0

پروفسور موزاییک

پروفسور موزاییک

کارخانه پروفسور موزاییک  یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه ساختمانی پروفسور میباشد که با هدف تولید محصولات و فرآورده های بتنی در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با مدیریت مهندس امین افشار و با بهره گیری از دانش روز دنیا  تاسیس گردیده است .پروفسور موزاییک با تلاش روز افزون و با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان داخلی و خارجی و با به کارگیری برترین ماشین آلات پیشرفته در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان فرآورده های بتنی در کشور عزیزمان ایران است .کارخانه پروفسور موزاییک  بر این بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه  و  به روز ترین روش های تولید ، محصولات متنوع و باکیفیتی را به بازار مصرف عرضه نماید ، در این راستا آزمایشگاه کنترل کیفی ، روزانه تولیدات مجموعه را مورد بررسی و آزمایش قرار داده و سعی بر بهبود کیفیت روز افزون آن دارد.

شماره تماس:

021-44149491

021-63009821

021-44174462

فکس:

021-44174465

آدرس:

دفتر مرکزی :تهران , اتوبان شهید باکری جنوب ,خروجی هایپراستار ( خیابان ارم شرقی ) , پلاک 1 ( ساختمان فردوس )
کارخانه : هشتگرد , میدان انقلاب , جاده قاسم آباد ابتدای محله حاجی بیگ

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

نام پروفسور موزاییک
استانتهران-البرز
شهرتهران-هشتگرد
نوع محصول-خدماتموزاییک
Print
ارسال شده: اردیبهشت 2, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 781

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر