همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

شرکت سمیر

شرکت سمیر

شرکت توسعه تجهیز سمیر در سال 1386 همزمان با رشد و توسعه صنعتی سازی ساختمان و با دیدگاه قدم گذاشتن در این مسیر تاسیس گردید شرکت در بدو تاسیس اقدام به واردات مصالح نوین و تامین پروژه های ساختمانی نمود.
شرکت توسعه تجهیز سمیر تنها نماینده شرکت SCG در ایران میباشد که تامین انواع محصولات تولیدی این شرکت از جمله ورق های فایبر سمنت (سمنت برد) با نام تجاری SCG Smart Board را بر عهده دارد.
پرورش ایده ای نوآورانه در جهت بومی سازی این محصول و ابداع نماهای منحصر به فرد مانند نمای سمنت برد شمسه و همچنین تامین و اجرای پروژه هایی چون پروژه ایران مال ، ساختمان جدید بورس ، هواپیمایی ماهان و دهها پروژه شاخص دیگر از افتخارات ما میباشد.
اما در این میان شرکت ما مسئولیت های اجتماعی خود را از یاد نبرده و همواره در این مسیر میکوشد تا با ارائه محصولات سبز مانند فایبر سمنت برد (سمنت برد) در حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف انرژی نقش خود را ایفا نماید.
جلب اعتماد مشتریان با ارائه محصولات و خدمات ممتاز ازاهداف اصلی ما بوده و این مهم را به عنوان اصلی ترین پشتوانه خود قلمداد مینماییم.

شماره تماس:

021-88652696

021-88651497

فکس:

021-8865697

ایمیل:info@scg-smartboard.com

آدرس:میدان ونک-خیابان ونک- برج آسمان-طبقه سوم - واحد 301 و 302

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تکاس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست. 

نام شرکت سمیر
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتفایبر سمنت ساده,فایبر دکوراتیو,فایبر طرح چوب, فایبر سمنت کف,شرکت سمیر
Print
شرکت سمیر
ارسال شده: دی 4, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: techno07
تعداد نمایش ها: 1251

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر