همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

عرشه فولادی سبک بال

عرشه فولادی سبک بال


 شرکت عرشه فولادی سبک‌بال از سال 1382 تحت سرپرستی و مدیریت مهندسان مجرب و نیروی تولیدی باسابقه در این امر مشغول به کار می‌باشد.

با توجه تحولات چشم‌گیر و فراگیر در فنآوری و صنعت ساخت و ساز در سراسر دنیا، در کشور ما هنوز پهته وسیعی از ساخت و سازها به‌ ویژه در مناطق روستای و شهری کوچک، با بهره‌گیری از مصالح و معماری سنتی و به صورتی غیرمسلح در مقابل حوادث مخرب نظیر زلزله و آتش‌سوزی انجام می‌پذیرد.

این شرکت با وقوف به ضرورت تحولی بنیادین و دامن‌گستر در فن‌آوری و صنعت ساخت و ساز در عرصه کشور، تغییر در چرخه ساخت از طریق؛ دگرگونی در مصالح و سپس، تحول در معماری سازه را در دستورکار خود قرار داد. بدین‌سان؛ بهره‌گیری از سقف‌های عرشه فولادی، نخستین فعالیت شرکت در جهت تحقق راهبرد استراتژیک: سریع، ایمن، آسان و ارزان در شرکت گردید.


شماره تماس:

021-66910490

021-66925716

021-55509570

فکس:

021-66910490

همراه:

09120149297

وبسایت:www.sabokbal-tsb.com

ایمیل:support@sabokbal-tsb.com

آدرس:

آدرس دفتر مرکزی: تهران-خیابان ستارخان -خیابان باقرخان -پلاک 103

آدرس کارگاه:بزرگراه آزادگان – جنب پل صنیع خانی – آهن مکان – فاز 2 غربی – پلاک 396 و397

جهت ارائه خدمات بهتر،لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست.

 

نام عرشه فولادی سبک بال
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتعرشه فولادی سبک بال,سقف عرشه فولادی, عرشه فولادی چیست, ورق عرشه فولادی, دهانه عرشه فولادی, معایب سقف عرشه فولادی, دیتیل سقف عرشه فولادی, ورق های فولادی گالوانیزه, مزایای سقف عرشه فولادی, مراحل اجرای سقف های عرشه فولادی, تولید سقف عرشه فولادی, فروش سقف عرشه فولادی, انواع سقف عرشه فولادی
Print
ارسال شده: اردیبهشت 28, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1106

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر