همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

صنایع شیمیایی چسب و زرین قم

صنایع شیمیایی چسب و زرین قم 


در سال ۱۳۵۴ تعدادی از متخصصان و پژوهشگران علوم شیمی جهت پایه گذاری یک مجموعه صنعتی – تولیدی منحصر بفرد شیمیائی به محوریت ساخت و تولید محصولات پلیمری -شیمیایی  در قم احداث و به بهره برداری رسید.در دو نوبت و بدلیل شرایط اقتصادی و فرهنگی حاکم بر کشور نام شرکت تعویض و در نهایت به پیشنهاد مسئولین استان به شرکت صنایع شیمیائی چسب و رزین قم تغییر نام داد.
سیاست های مدیران شرکت از ابتدای تأسیس و در نزدیک به نیم قرن فعالیت تولیدی این واحد صنعتی با اصل قرار دادن امور علمی و پژوهشی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در فرایندهای تحقیقی، تولیدی و اجرائی، همواره این واحد را به عنوان نقطه ثقل تأمین نیاز واحدهای صنعتی به محصولات حد واسط آلی (رزین، چسب، افزودنیهای بتن و …) مطرح نموده است.
هم اینک نیز کارخانه این شرکت در زمینی به وسعت بیست و دو هزار متر مربع و با داشتن خطوط تولید با فن آوری روز دنیا و عرضه نزدیک به هشتاد نوع محصول به بازار مصرف با تکیه بر توانمندی متخصصین واحد امکان ساخت و تولید نیاز های دریافت شده از جانب مخاطبان را بصورت کاملاً اختصاصی و بر پایه ارتباط متخصصان واحد با خطوط مصرف و بهینه سازی و فرموله کردن آنها را دارا می باشد.
تحقیق و پژوهش مستمر جهت ارائه محصولات برتر و همگام سازی نقطه مصرف جهت استفاده از فن آوری روز دنیا به عنوان یک اصل در دستور کار قرار دارد و بطور مستمر توسط مدیران شرکت پی گیری می شود.




 

 

جهت خرید و سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره های تماس:

021-44380745

09129233778


 

نام صنایع شیمیایی چسب و زرین قم
استانتهران
شهرلواسان
نوع محصول-خدماتچسب ساختمانی, مصالح و ماشین آلات, تکنوساخت, انواع چسب ساختمانی, خرید چسب ساختمانی, چسب صنعتی, خرید انواع چسب, چسب دلتا, چسب عمومی, خرید چسب صنعتی, تولید چسب صنعتی, چسب ساختمانی چیست, چسب نما ساختمان, چسب در ساختمان, چسب های ساختمانی, چسب ساختمانی و صنعتی, چسب پودری ساختمان, چسب شیشه ساختمان, چسب نقا
Print
ارسال شده: شهریور 18, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1417

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر