همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

صنایع سنگ و موزائیک مهدیس بتن

صنایع سنگ و موزائیک مهدیس بتن

صنایع سنگ و موزاییک مهدیس بتن با هدف تولید انواع سنگ مصنوعی و فرآورده های بتنی و پلیمری در سال 1390 در هشتگرد کرج تاسیس گردید. این شرکت توانسته است با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از تجربیات کارشناسان مجرب داخلی و خارجی و شرکت سیستروم روسیه تبدیل به یکی از بزرگترین و در نوع خود به منحصر بفردترین تولید کننده فرآورده های بتنی و پلیمری در استان تهران و البرز گردد تا بتواند محصولی در خور و شایسته ایرانی تولید و روانه بازار نماید.

محصولات  شامل: انواع کفپوش و موزاییک های بتنی - کفپوش و موزاییک های پلیمری ( سمنت پلاست ) - نماهای پلیمری ( سمنت پلاست ) - کفپوش واش بتنی - کفپوش وموزاییک های پرسی و تک لایه - مصنوعات سنگی - جدول های تزئینی می باشد، که با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت 

شماره تماس:

02644228762

شماره همراه:

09123684395

09354224220

آدرس:جاده قدیم هشتگرد به کرج بعد از شهرک سهلیه جنب باغ ناصری

جهت ارائه خدمات بهتر، لطفاً درهنگام تماس،اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست

 

نام صنایع سنگ و موزاییک مهدیس بتن
استانالبرز
شهرهشتگرد
نوع محصول-خدماتکفپوش، موزائیک، بتن
Print
ارسال شده: آبان 22, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 893

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر