همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

صنایع جرثقیل کاوات


جرثقیل کاوات

 

صنایع جرثقیل کاوات مفتخر است با بیش از نیم قرن تجربه در تولید جرثقیل های سقفی,دروازه ای, بازویی ,بندری و... در خدمت صنایع کشور بوده و می باشد.این شرکت اولین تولید کننده بالابرهای برقی در ایران بوده و هم اکنون با احداث کارخانه ای مجهز ,به منظور تولید انواع بالابرها و وینچ های سنگین, از 5 تا 100 تن تحولی عظیم در این صنعت بوجود بیاورد.

این شرکت بر آن است که با بهره گیری از کارشناسان و مهندسان مجرب و کارآزموده در امور تولید و طراحی ,ساخت,نصب و راه اندازی انواع جرثقیل بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کلیه جرثقیل ها و کالا هایی که این شرکت به مشتریان خود عرضه می دارد با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میگردد.این شرکت با توجه به موارد مشروحه فوق آمادو هرگونه خدمات و یا مشاوره در امور یاد شده می باشد.

همراه :

09121065747

ایمیل :info@kavatcrane.com

سایت: www.kavatcrane.com

آدرس :تهران – خيابان مطهري –  خيابان ميرعماد – كوچه يكم – پلاك 6 – واحد 10

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست.

نام صنایع جرثقیل کاوات
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتانواع جرثقیل
Print
ارسال شده: مرداد 29, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 655

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر